Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Objektiv til Nikon
  • #2   24. aug 2015 Hov gik vidst for hurtigt vil gerne købe et nyt objektiv

• #4   24. aug 2015 Har ikke så viden omkring det, så hvad skal jeg søge på smiley for der findes jo mange objektiver

• #10   24. aug 2015 Det er et Nikon D3200

• #11   24. aug 2015 Men det er jo fordi det ikke kan zoome ret meget

• #14   24. aug 2015 Aner ikke hvor meget zoom den har, kan jeg ikke finde nogen steder.

• #17   24. aug 2015 Okay for det er jo ikke altid man kan komme tæt på til stævnerne smiley
    Så skal have noget med zoome, men synes også bare 4-5000 kr er mange penge. Men det er Nikons egne. Men ved ikke Tamron kan bruges. For dem kan man købe alle steder

• #20   24. aug 2015 Jeg ville så ikke bruge et 18-55mm til kaninhop, ville helt klart have et større - og så gerne med IS (image stabilisator) i. Der er forskel på objektiver og kvalitet og det skal man også have i mente når man kigger, - det kan altså også have styr betydning, for kvaliteten af billeder.

Hvilket objektiv man bruger handler jo om afstand til motivet og ikke udelukkende om lukketider - det er jo en stor samlet proces af objektiv, kamera og indstillinger smiley

Jeg har et 18-55mm og et 70-300mm, begge Canon (til mit Canon kamera, obviously) og bl.a. med IS. Noget nemmere at fange billeder af hundene der farer rundt, med det store objektiv, det lille er jo ikke gearet til det smiley

• #21   24. aug 2015 Mange tak for svaret smiley
    Har købt et 18-270 objektiv og der er det der image stabilisator. Der var 15 X zoome også selvfølgelig auto fokus.

• #23   24. aug 2015 Tillykke med det. Har du så husket at vælge et meget lysfølsomt objektiv, så du også kan tage hopbilleder indendørs?

Kommentér på:
Objektiv til Nikon

Annonce