1.697 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hjælp mig - mus eller rotte hjælp mig - mus eller rotte

ja det er spørgsmpet jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for om mine kommende dyr skla være mus eller rotter så vil I ikke hjælpe mig...

Jeg bor i en mindre lejlighed med min lille bitte hund.
Jeg er hjemme fra hver anden weekendt så har skal musene eller rotterne være alene hjemme eller med . Det er ikke et problem for mig at tage dyrene med men er det rotter vil de komme til at være i et andet bur hver anden weekendt da jeg ikke vil have mulighed for at have et så stort bur med frem og tilbage.
Jeg har haft mus i 5 år, men har aldirg haft rotter. hvis det er mus overvejer jeg at få en lille gruppe hunner, og skulle være være rotter overvejer jeg et par hanner.
Om sommeren er ejg ofte på ferie og vil oftest have mulighed for at få venner til at passe dyrene, jeg vil dog også have mulighed for at tage dyrene med....

Så hvad siger I - ville I vælge rotter eller mus???
På den ene side hælder jeg til rotter da jeg synes de har en størrelse som gør at man kan nusse dem, og kunne også godt tænke mig at klikkertræne lidt med dem (er selv kklikkertræner). PÅ den anden side hælder jeg til mus da jeg som sagt er væk af og til og har hørt at rotter ikke har godt af at rejse og måske kan blive aggrassive ved over at skifte bur osv. Men hvad siger I?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mig - mus eller rotte
  • #1   8. aug 2010 okay tak - hvorfor havde du valgt musene??

• #2   8. aug 2010 Du kan også klikkertræne mus smiley

Men jeg kan hvertfald klart anbefalde rotter hvis du gerne vil have en meget social gnaver, bare køb dem fra en tamrotte opdrætter smiley

• #3   8. aug 2010 jeg kender flere som har rejst rundt med deres rotter uden det gav nogle former for problemer smiley

• #4   8. aug 2010 Jeg har ikke erfaring med at rejse med mine rotter. men de er simpelthen de mest fantastiske kæledyr hvis man spørger mig...nok det kældyr jeg har fået mest glæde af smiley
    så jeg ville vælge rotter, men ved ikke lige om det er en god ide at have dem med på ferie, for det har jeg som sagt ikke erfaring med smiley
    held og lykke med valget

• #5   8. aug 2010 Nogle rotter kan klare at blive flyttet meget, andre kan ikke, hvor det så slår klik for dem.. Det kan sagtens være fra samme kuld der er den foreskel.. Det opdagede jeg en overgang hvor jeg måtte flytte meget på rotterne fordi jeg ikke lige havde et hjem

Kommentér på:
hjælp mig - mus eller rotte

Annonce