518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Karina J
Karina J
Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59

Detder med køn... Detder med køn...

Akja, da jeg havde besluttet mig for at få kanin, tog jeg afsted med hensigten at købe en lille hun hermelin. Og jeg endte med at købe en han dværgvædder.

Han er alle tiders, ikke bange for noget, nysgerrig og kælen, selvom han har tendens til at markere lidt.

En nabo har også fået kanin før mig, men da hun tog ind for at få ham kastreret, blev han først lagt i narkose og barberet, og så fik hun en opringning... Aaaat det altså var en hun... smiley

Så jeg ville da lige se om Flapøre var en han eller hun. Han er 4-5 måneder (ved ikke præcis hvor gammel han var da jeg hentede ham for 6 uger siden) og har hensigt til at han skal kastreres inden han bliver et år.
Så jeg finder nogle youtube videoer om hvordan man ser om det er en han eller hun kanin.

Der er en slit på enden af "dutten"....

Så Flapøre er altså åbentbart en hun alligevel. smiley

Det er ikke det store problem, HUN er jo den samme kanin som før jeg fik HENDE vendt om, men nu skal jeg til at vænne mig til at sige hende istedet for ham smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Detder med køn...
  • #1   7. aug 2015 Hanner får jo tekstikler.. SÅ det undre mig meget at dyrlægen først skulle barbere for at se det..

Min han havde 2 tekstikler da han blev kastreret..

• Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
    #3   8. aug 2015 Ja, har skam også planer om at HUN skal steriliseres smiley

• #4   9. aug 2015 Alle kan tage fejl smiley Jeg har i mine mange år som avler også oplevet, at sælge unger som jeg havde vurderet til at være modsat køn af hvad de viste sig at være. Samtidig har jeg en avlerkollega, der udstillede en kanin af flere omgange, og dommerne som jo er meget erfarne kaninavlere opdagede ikke, at denne kanin i virkeligheden ikke var en han, men en hun smiley Kaninen blev Champion før det blev opdaget.

Kommentér på:
Detder med køn...

Annonce