{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Kødrace og kælekanin {{forumTopicSubject}}

Jeg søger hjælp omkring valg af kaninrace, da jeg gerne vil til at holde kaniner igen. Dog vil jeg gerne holde muligheden åben omkring slagt på sigt.
De kaniner jeg anskaffer mig vil dog altid være til kæl, og aldrig skulle nogen anden vej, og det er derfor vigtigt for mig at finde en race med et godt temperament.
Jeg har læst mig til at fransk væddder + hvid dansk landkanin er en god blanding, mens begge racer også er gode af sind. Jeg må være ærlig at indrømme at jeg ikke er den store haj indenfor kaninracer, og ønsker derfor gerne nogle input herinde fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kødrace og kælekanin
  • linda L
    linda L Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #1   4. aug 2015 vi har belgisk kæmpe blandinger. de er søde og rare

• #2   4. aug 2015 Det er vigtigst, at du finder en god opdrætter med kaniner med god sundhed og godt temperament. - og så kan du lade din personlige smag for hvilken race, det skal være, afgøre.

• #4   5. aug 2015 Jeg har selv franske væddere, og de har et super dejligt sind.
    Dog er de grundet deres størelse ikke så vilde med at blive løftet, da de er for store til at man kan støtte dem ordentligt, men de er meget opsøgende og vil vildt gerne putte og kæles med på jorden smiley

• #5   6. aug 2015 Når nu L nævner hollænder, vil min (absolut ikke neutrale) vurdering lyde på, at de fleste eksemplarer inden for hollænder er lette at avle med, de er frugtbare, de passer ungerne godt, ungerne kan slagtes i en tidlig alder - men de bliver ikke så store. Til gengæld kræver de ikke så megen burplads.

Kommentér på:
Kødrace og kælekanin

Annonce