Hvorfor døde Knud? Hvorfor døde Knud?
Hej Folkens
Min kanin Knud han døde i går han er/var en Fransk Vædder, han blev født i år 2013 og døde 25/7/2013, af hvad jeg kan lære mig frem til bliver en Fransk Vædder i gennemsnit 5-7 år og det blev Knud ikke, han blev kun 2 år. Han var begyndt at blive lidt tynd på det sidste, han havde hele tiden frisk vand og nyt foder, han fik også en lille gulerod ind imellem, han havde også fået en stor ny løbegård som svare cirka til størrelsen på en af de store trampoliner (4,50 m i diameter ca).
I går regnede det rigtig meget hjemme hos os og han blev ved med at hoppe ud i regnen han havde god plads til at være i læ og masser af halm han kunne putte sig i, man han blev ved med at hoppe ud i regnen igen og igen, jeg valgte at gå indenfor igen og så måtte han hoppe ud i regnen. 1 time sener kom jeg ud for at kigge om han har det godt og om han skulle have frisk vand men han lå ned ude i regnen og var død . Vi holdte en meget fin begravelse for ham.
Jeg håber at der er en som ved noget om hvorfor det kan være han døde, jeg har tjekket at han ikke har fået noget han ikke kunne tåler og det var kun honningmelon og donut fersken jeg ikke ved om de kan tåle det?
Mvh Frederik S.
apr 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 24 Svar: 64
Var han kastreret?
apr 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 24 Svar: 64
Men hun kaniner kan jo risikere liv moder hals kræft eller hvad det hed
Men igen: ved ikke om hanner kan få noget ligende
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
maj 2014
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 152
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 1 Svar: 4
N9nna tak for at du skrev til mig, men jeg tror dog ikke det er det, da jeg snakkede med dyrelægen fortalte han at så lidt som han har fået kan det ikke være det og så var han også begyndt at blive tynd og have det lidt skidt inden han fik et lille stykke donut fersken.
Tak for at i skrev ind til mig .
Mvh Frederik S.
maj 2014
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 152
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 50 Svar: 419
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 50 Svar: 419
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Men det er ikke til at vide hvad der er sket..
Hvis den hopper rundt ude i regnen kan det være akut lungebetændelse
Hvorfor døde Knud?