Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaninbur
  • #2   12. jul 2015 Jeg har pt. 12 kaniner, og har ikke mulighed for at tilbyde dem alle at komme i løbegård. Min oplevelse er, at mange avlere med mange kaniner ikke har deres kaniner i løbegårde.

• #4   13. jul 2015 L: Ja, dem der ikke er i løbegård, sidder "bare" i deres bure. Det er vist de færreste med mange kaniner, der har mulighed for at tilbyde alle deres kaniner løbegård.

• #6   13. jul 2015 L: Det er der delte meninger om. Jeg mener sagtens, man kan tilbyde kaniner et godt liv, selvom de ikke kommer i løbegård.

• #8   14. jul 2015 L har sagt det før, og siger det igen smiley Folk har forskellige opfattelser af "bur" smiley

Min kanin går også i bur, og jeg sætter ham aldrig i løbegård. Han kan ikke lide at blive båret, så kan ikke se hvorfor jeg skulle smiley

• #10   14. jul 2015 Hvorfor er det så svært at acceptere andres hold?
    Det er hver gang, så jordes man ned, fordi man ikke følger en bestemt måde at holde kanin i følge nogle bestemte

• #11   14. jul 2015 Det forstår jeg heller hvorfor at man gør ! Bare fordi alle ikke har mulighed for at komme i løbegård så er det jo ikke sikkert at kaninen mistrives. Alle gør det bedste for deres kaniner og vi er så mange som har kaniner og på forskellige måder, synes det er forkert at de skal holdes på en bestemt måde.

• #12   14. jul 2015 Man kan sagtens give kaniner et godt liv uden løbegård smiley

• #13   14. jul 2015 Det kan man sagtens, mine går i bure på 120 cm også kommer de ud engang imellem, men de stortrives allesammen.

• #14   14. jul 2015 Jeg startede dog med kun at have 2 kaniner der gik i hver sin boks og nu har fundet ud af jeg gerne vil hygge avle lidt hop og kæl unger også er de nødt til at være i de bure, selvom kæresten dog synes det er synd, men jeg kigger nøje på mine dyr og kan se de trives og har kun fået ros tilbage fra dem som har købt hos mig så helt dårligt er det jo ikke.

• #16   14. jul 2015 Ikke med alle de kaniner jeg snart har smiley men de kommer altså i løbegård smiley

• #18   14. jul 2015 L har ingen transportkasse ledig, for den bruger han som toilet smiley Jeg har ingen grund til at tage ham ud, for det han skal ud i er mindre end hans bur, på 1,5*2 meter + et enkeltrums mejlskovsbur smiley

Kommentér på:
Kaninbur

Annonce