{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Lærke B
Lærke B
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Springkanin? {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt meget på om jeg skulle få en kanin, og jeg er blevet forelsket i racen 'Hermelin'. Men jeg ville gerne have en springkanin, og så er det der at jeg tænker om Hermelinen er egnet til det overhovedet. Det er jo den mindste kanin race der findes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springkanin?
  • #1   5. jul 2015 Jeg tror lidt det kommer an på forældrene... Altså hop forældre! Jeg kender en der både springer med rex og dværgvædder og hun fortalte mig at de var avlet til det:)

• #2   5. jul 2015 Det kommer an på kaninen, og hvor meget tid du bruger på det. Jeg har en løve-teddy blanding som ikke har nogle gode hopforældre men kan alligevel hoppe svær kroget og næsten elite. Men ved ikke om så lille en kanin kan smiley tvivler på den kan nå og på svær/elite men som sagt ved jeg det ikke smiley

• #3   5. jul 2015 Den kanin jeg har fundet er en Hermelin og Løvehoved blanding.

• #4   5. jul 2015 Det vigtigste er, at du kommer godt ud af det med kaninen - så er racen næsten ligegyldig, så længe vi snakker om kaniner under 3,5 kg. Vores verdensrekordholder i længdespring og indtil for få måneder siden verdensrekordholder i højdespring er avlet ud af forældre, som aldrig har haft sele på.

• #5   5. jul 2015 Der er kun få tilfælde, hvor en hermelin-kanin er kommet ret højt i klasserne til kaninhop. De fleste hopper med dværgvæddere eller dværgvædderblandinger, men hvis du ikke satser på at skulle helt til tops inden for kanin hop, kan du sikkert få meget glæde ud af en hermelin.

• #6   6. jul 2015 Hvis du vil til hopstævner og komme til tops, ville jeg ikke vælge en hermelin smiley men hvis det bare er til lidt hyggehop i haven, kan alle racer bruges smiley

Kommentér på:
Springkanin?

Annonce