{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Akut! Sygdom(kanin!) {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg fodrede, opdagede jeg at min ene teddy + andet dv. kanin ingen appetit havde. Bobbie plejer at overfalde mig for at få mad :o) Men han blev bare liggende i det samme hjørne, og tog ikke engang notis af mig. Jeg observerede ham lidt, og han blev bare liggende. Så løftede jeg ham ud, og satte ham i løbegården lidt. Mon dette kunne muntre ham op? Han fik en skål med vand, og hans mad satte jeg også med ud. Det skal siges at han normalt hopper ivrigt rundt, og leger i løbegården. Men denne gang lagde han sig ned - næsten - med det samme. Trykkede sig mod jorden. Han vendte sig engang i mellem rundt, og lagde sig så igen. Jeg fik så ondt af ham! Jeg hastede indenfor og hentede lidt rugbrød. Heller ikke da jeg tilbød ham det, ville han spise.

Hans afføring hænger sammen i klumper, og er mindre end normalt. Hvilket for mig til at gyse om tanken, at han måske kan have fået forstoppelse, en hårbolle måske? Dette kan jo være livstruende, så hvad skal jeg gøre? Skal jeg bare skynde mig afsted til dyrelægen NU? - Eller vente og se? Jeg har brug for hjælpen hurtigt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Akut! Sygdom(kanin!)
Kommentér på:
Akut! Sygdom(kanin!)

Annonce