{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kanin i stald
  • #1   26. jun 2015 Nej absolut ikke - køb/byg hellere et sikkert bur til kaninen smiley

• #2   26. jun 2015 Kan ikke se noget problem i det..
    Kommer selvfølgelig an på hvordan den enes med kattene, men ville være mere bekymret for om den kommer til skade ved at finde flere og nye måder at bryde ud på.

Herhjemme er det Cassanova der bestemmer over kattene. De nærmer sig ikke terrassen som han bor på, eller hans løbegård - simpelthen fordi han sætter dem på plads. smiley

• #3   27. jun 2015 Altså hun har jo gået i en boks hvor kattene sagtens kunne hoppe ned, og hun har også Været ude i stalden og de viser ingen interesse...
    vi har gået ved siden af en af dem på tur uden problemer..

• #4   27. jun 2015 Så kan jeg intet problem se. Er sikker på din kanin ville sætte pris på en masse plads at lave spilopper på smiley

• #5   28. jun 2015 Jeg ville ikke turde. Min venindes kat spiste en kanin for lidt tid siden.

• #6   28. jun 2015 Hun har jo Været hoppet ud i stalden om natten uden vores viden og vil gætte på kattene også har Været der på det tidspunkt...

• #7   28. jun 2015 Du spørg om vores mening. Jeg skriver at jeg ikke vil turde, men det er jo dig der bestemmer. Så hvis du vil, lukker du den ud. Jeg skal intet bestemme, kan blot skrive, at jeg ikke ville risikere noget. Jeg ville hellere bruge nogle penge på at bygge en stor voliere/bur/løbegård eller lignende. smiley

Kommentér på:
kanin i stald

Annonce