676 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Simone L
Simone L
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9

Hvad er der med min kanin?! Hvad er der med min kanin?!

Hej alle sammen:-)
Min kanin gør mig fuldstændig vanvittig. Jeg har i en længere periode døjet med at han ikke vil spiste så meget. Han har over de sidste par måneder droppet en ting af gangen ved hans foder.
Førhen var han vantil at få lidt grønt og kaninpiller hverdag, og altid have hø til rådighed.
Først droppede han høet, så alt det grønne og til sidst spiste han næsten intet af hans kaninpiller. Så skiftede jeg foder hvor der var lidt mere forskelligt i. Det vil han gerne spise dog ikke sådan han ligefrem kaster sig over det og spiser store mængder.

Så kom tanken om det var hans tænder der drillede. Så han var i går inde og få en tandslibning. Han trængte ikke voldsomt, så dyrlægen undrede sig over at det havde stået på så længe, da han ellers gerne skulle være rask. Han fik derfor kun rettet hans kindtænder til.
Han var helt vågen da vi fik ham hjem, derefter tog hans sig dog en kort lur og sprang og løb rundt ellers som han plejer.
Han fik spist en halvmælkebøtte og jeg fik set ham spise er strå hø, og drikke masser af vand.

Men i dag har han endnu ikke vist interesse i sin mad. Jeg vil jo ikke mene at han har ondt efter en lille tandslibning, men er jeg helt forkert på den?? Det er nemlig første gang at jeg har måtte gøre det, og er så bekymret for den lille fyr selvom han hoppe rundt.

Jeg har fået en foderprøve med hjem fra dyrlægen, hvilket er det han har fået tilbudt.

Han er 6 år, og har selv haft ham i 5 år.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er der med min kanin?!
  • #1   18. jun 2015 De kan godt have ondt efter tandslibning... Det har nogen heste også efter tandraspning

• #2   19. jun 2015 Mit gæt ville være: Han er alligevel i en god alder af 6 år, så han er efterhånden en gammel dreng. Jeg tror ikke der er noget i vejen med ham. Jeg tror det er normalt, at når man bliver gammel mister man lidt appetitten. Det tror jeg også, han har gjort lidt, og derfor ikke spiser mere end han har brug for, endda lidt mindre.

Så længe han drikker vand og spiser en smule, samt hopper rundt og er glad, ville jeg ikke være meget bekymret. Men selvfølgelig skal du holde øje med ham. :o)

Kommentér på:
Hvad er der med min kanin?!

Annonce