18. mar 2014 Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
Han kanin går mærkeligt Han kanin går mærkeligt
Er der nogle af jer der har oplevet en hankanin gå mærkeligt efter enten en parring eller hvis den har været i nærheden af en hun?
Min ene hankanin brød ud af buret i dag og rendte rundt om en af mine løbegårde, hvor en af mine hunner gik.
Efterfølgende gik han mærkeligt på bagpartiet.
Det er som om, at han ikke rigtig kan styre hans penis sommetider, da den af og til har været helt ude, selvom hunnen ikke var i nærheden.
Han er ellers frisk og glad og laver badutspring, og render rundt i løbegården. Det er faktisk bare bagpartiet der sommetider hænger lidt efter.
Han parrede min anden hun for to måneder siden, og der gik han også lidt mærkeligt nogle timer efter.
Ville lige høre om andre havde oplevet det samme og om det var alvorligt, inden jeg begynder at få lavet tid ved en dyrlæge.
Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
Har prøvet at mærke hans bagparti igennem, og det virkede helt fint. Han viste ikke tegn på smerte, så jeg går ikke ud fra, at han har ondt, hvis han samtidig også kan løbe rundt og lave glædeshop
Kigger til ham om en halvtimes tid og sætter ham i løbegården. Så må jeg lige se hvordan det går.
Håber på en større bedring imorgen ellers må han nok en tur til dyrlæge.
Han kanin går mærkeligt