{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

spåner (marsvin) + fluespørgsmål {{forumTopicSubject}}

Jeg køber gerne mine spåner i 60 L pakker. Tidligere i dag har jeg købt en - den ser fin ud umiddelbart. Den har ligget i bilen indtil for 20 min siden. Da jeg får den ind , efter at have tømt buret , opdager jeg at der er hul i den. Det ser nyt ud så mærker lige på spånerne ved hullet (der er tørre) og lukker hullet og åbner den øverst oppe.

Da jeg få hul på den mærker jeg at spånerne er fugtige. Ikke våde men sådan lidt "klamme" i det. Lige nu er marserne røget på græs mens det lag jeg har smidt i tørre, men kan jeg forvente en balle kan tørre helt op uden at blive muggen eller skal jeg kører retur til den flinke mand og sige det er en ommer ?

nu er vi ved at nå sommeren og jeg begynder at mærke naboens dyr (køer og heste) tiltrækker fluer. Hvad er det nu det hedder det man smider under spånerne til a slå fluer ihjel?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spåner (marsvin) + fluespørgsmål
  • #1   6. jun 2015 Puha det er et godt spørgsmål, det er nok svært at sige, når man ikke lige står med det, men jeg ville nok levere den tilbage for ikke at risikere noget.

Det hedder Stalosan F, købes i 15 kg's sække i f.eks. Land og Fritid smiley

• #4   6. jun 2015 Efter 30år med marsvin har jeg aldrig oplevet et herboende marsvin med ætsede fødder. Eller jo, men de er kommet ind fra andre og sjovt nok er det forsvundet her. Jeg er fint tilfreds med spåner og bruger nogen grove som støver minimalt

Og alle "helse" mulighederne er prøvet hele sidste sommer uden virkning what so ever.

Kommentér på:
spåner (marsvin) + fluespørgsmål

Annonce