{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Hvor tamme bliver deguer? {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg se der er nogle stykker herinde der selv har deguer og det er sådan at jeg her omkring d. 9 august skal hente to hun deguer på henholdsvis ½ og 1½ år gamle.
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor tamme jeg kan forvente mig de bliver, hvis jeg selvfølgelig ligger lidt arbejde i det?
og hvad fordelene og ulemperne ved dette dyr er?

også meget gerne gode og dårlige historier i har oplevet med jeres degu.

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tamme bliver deguer?
  • #1   28. jul 2010 Hmm. Min veninde siger man kan få dem ret tamme jeg synes også at de virker som om de kan blive meget tamme da de er meget nysgerrig af natur.
    ulempen kan være at det er nogle ubryder konger og de prøver meget hurtigt at finde en udvej. Jeg synes også de sviner lidt meget nogle gange men nu har jeg også 5 deguerne .
    Jeg har oplevet at min ene degu smed noget af halen det var en væmmelig oplevelse smiley
    Og det var ikk fordi jeg tog den i halen .
    Jeg ved ikk rigtig hvad jeg skal sige ellers men du er velkommen til at spørge smiley

• #2   28. jul 2010 Er de ekstremt hurtige og svære at håndtere? altså hvis de nu slipper ud, er de så meget svære at fange?

• #3   29. jul 2010 Min eks svigermor havde engang to stk. De slap engang i mellem ud, men de var okay at fange igen smiley Men det kunne alligevel godt tage sin tid ...

• #4   29. jul 2010 de er ret hurtige.. men de er til at fange.. smiley men de er lettest når de har vænnet sig til dig.. i starten skal de lige se den an.. smiley der holder de så nok lidt på afstand men efterhånden bliver de mere trygge ved dig og dermed vil de gerne snakke.. smiley de er ikke sådan nogle kæledyr som marsvin er, der sidder stille men du kan godt kæle lidt med dem men så skal der helst ske et eller andet.. mine kan godt lide at kravle rundt på mig og nogle gange finder de på at hoppe højt oppe fra..

Kommentér på:
Hvor tamme bliver deguer?

Annonce