685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Simone T
Simone T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Foder til marsvin Foder til marsvin

Hej, jeg har lige et par spørgsmål angående foder til marsvin. smiley
Hvad anbefaler i, at fodre marsvin med, som indeholder alt det de har brug for i deres mad (grovfoder/tørfoder) og hvor/hvem forhandler det bedste?
kom meget gerne med jeres erfaringer med foderet og hvor i køber jeres foder.
Jeg har 2 marsvinunger på 5 uger, og jeg fodrer dem på nuværende tidspunkt med vitakraft til unger (vitakraft- best for kids) Hvornår vil i anbefale mig, at skifte foder (hvilket alder skal de have)

Jeg har læst en masse godt om Cavia korrel. Er det noget i kan anbefale og i så fald, hvornår er de gamle nok til, at jeg skifter til denne foder?
Håber i kan hjælpe mig smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til marsvin
  • #1   5. apr 2015 Det bedste tørfoder som er til at betale er Mifuma eller cavia korrel.

Du kan skifte med det samme. Mine får mifuma lige fra de er født og til de dør eller rejser...

Mifuma eller cavia korrel indeholder alt det et tørfoder skal, udover det skal de jo altid have hø og så skal der varieret grønt til også.

• Simone T
    Simone T Tilmeldt:
    mar 2015

#2   5. apr 2015 mange tak for dit svar.
    Vil det sige, at jeg bare skal skifte uden at starte med at blande? hvor køber du foder henne? smiley

• #3   5. apr 2015 Vær forberedt på at dine putter nok er kræsne, når de nu får vitakrafts babykugler. Du skal bare være tålmodig, så skal de nok spise andet smiley

• #4   6. apr 2015 Der findes sikkert bedre foder end Vitakraft - men Vitakraft er nu også udmærket smiley Jeg solgte nogle unger, som jeg har haft i ferie-pasning flere gange om året i 7 år. I de 7 år har de fået Vitakraft, og de har altid været sunde og fine smiley

• #5   6. apr 2015 Vi havde det problem, at da vores to piger blev 1/2 år og skulle skifte fra babykuglerne til regular, nægtede de at spise regular smiley Vi måtte så finde et sted hvor de solgte Mr. Johnsons advance, for det vidste vi, at de kunne spise smiley De var ikke lige så glade for advance, som de var for Vitakraft baby-kuglerne, men det kunne spises smiley Så babykuglerne gør dem pænt kræsne smiley

• #6   6. apr 2015 jeg synes lige man skal være påpasselig med at skære alt vitakraft over en kam og sige det er udmærket. Deres grønne kasser med kugler til marsvin er ganske udemærket.. lidt 'fed' mad, men ok og ellers ganske glimrende som godbidder.

Men de har også nogen poser med det argeste lååård - hvor der simpelthen er så meget korn i, at man kunne starte en bondegård og plante ud.

• #7   6. apr 2015 Når det så er sagt... så er der ingen sunde og velfungerende marsvin som går sultne i seng - hvis de ikke kan lide maden, så må de jo spise sig mætte i hø og grønt... og bliver de sultne nok, så skal det nok glide ned.

• #8   6. apr 2015 Ja, det Vitakraft-foder, som de sælger i vores Kvickly, vil jeg ikke bruge til vores marsvin smiley

• #9   6. apr 2015 Når jeg skrev Vitakraft, var det kuglerne, jeg refererede til - dem, som TS fodrer med smiley

• Simone T
    Simone T Tilmeldt:
    mar 2015

#10   11. apr 2015 Tak for hjælpen alle sammen, det kan jeg helt sikkert bruge til noget smiley

Kommentér på:
Foder til marsvin

Annonce