{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Cage tags {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne have lavet nogle cage tags til mine bure.
Altså sådan nogle, hvor man kan skrive dyrets navn og vigtige datoer, dvs. fødselsdato, hvornår en hun er sat til han, hvornår et kuld er født og evt. behandlingsdato for hvad nu det måtte være.
Har tænkt bare at lave det med en laminator, men synes det virker som et ret stort arbejde, og tænkte om der måske var nogen der vidste et sted, man kunne købe nogen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cage tags
  • #1   15. jul 2010 Jeg købte min laminator i Arnold Busck.. Jeg mener jeg gav 200 for maskinen og omkring det samme for "papiret"..

Jeg har set det hos de fleste boghandlere (dvs ligesom Arnold Busck, bog og ide osv) og så har Netto nogle gange laminatore til salg

• #2   15. jul 2010 Ellers kunne du også hænge en tavle op, og så bare give burene numre smiley

På tavlen laver du så en linie med hvert burnummer, og så ud for nummeret skriver du så alle oplysningerne, så skal du heller ikke til at hive laminatoren frem hver gang du får en ny mut, eller du sælger en, eller vælger at bytte rundt smiley

• #3   15. jul 2010 Jeg ved godt hvor jeg kan købe en laminator, det jeg var interesseret i at vide var, om man kunne købe dem færdige et eller andet sted.

Kommentér på:
Cage tags

Annonce