481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Cecilia
Cecilia
Gnavere: 1 Emner: 11 Svar: 13

Hamsterfoder Hamsterfoder

Hej med jer!

Jeg fik igår en hamster - har haft hende ca et døgn, og hun virker til at være faldet ganske godt på plads.
Dog er jeg lidt bekymret, for jeg synes ikke rigtigt hun spiser. Når hun er ude og spise gnaver hun lidt i maden, men hun hamstrer ikke med ind i sin hule. Er det ok?

Hun har fået Vitakraft Vita Special - sådan nogle tørpiller - og har fået en enkelt snack, som er Vitakraft Yoghurtdrops. Den har hun spist ca 2/3 af.
Agurk virkede hun glad for, men gnavede blot lidt i det for så at kravle i skjul igen.

Er maden god nok, eller ej, og kan det være fordi hun lige skal finde ud af det hele?

Jeg har før haft marsvin, så jeg har lidt svært ved at bedømme hvor meget en hamster spiser i forhold smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamsterfoder
  • #1   14. mar 2015 Hamstere er nataktive, så de spiser ikke vildt meget om dagen. Der ud over hvis det ikke er det foder den er van til, så skal den lige vende sig til smagen.

• Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    feb 2015

Gnavere: 1 Emner: 11 Svar: 13
    #2   14. mar 2015 Hun har fået både lidt agurk og salat ind, som jeg kan se der forsvinder lidt af.
    Men ja, det kan sagtens være fordi hun skal vænne sig til foderet smiley
    Hvor meget bør hun drikke? Jeg kan ikke rigtigt se der er forsvundet noget siden igår smiley

• #3   14. mar 2015 Ja normalt plejer man lige at få lidt mad med hjemmefra. Men det skal nok komme, den skal nok spise, og hamstre, når den finder udaf din mad smager godt smiley Man ligger ikke rigtigt mærke til de drikker noget, men det gør de smiley

• #4   14. mar 2015 Hvis hun får agurk og salat, erstatter det det vand hun skal drikke, så det er okay.

Kommentér på:
Hamsterfoder

Annonce