{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

michaela  T
michaela T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

mine 4 Deguer lugter {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe Har 4 Deguer. Og de lugter. Men ved ikk om det fordi jeg har det der comfort som bund strøelse eller Hva Det ellers kan skyldes. Kan det være fordi der hanner i blandt eller Hva. Hjælp hele stuen lugter øv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mine 4 Deguer lugter
  • #1   4. dec 2014 Hvor åbent er buret de går i?
    Jeg kan lugte mine chinchillaer betydeligt mere i det bur der har færrest åbne sider, end jeg kan lugte de andre. På trods af at de har mere plads end de andre.
    Men ellers er bund materiale nok et godt sted at starte.

Jeg kender ikke umiddelbart det du snakker om.
    Vi bruger en blanding g af hamp og noget sammenpresset savsmuld (mener jeg det er) og det er vi rigtig glade for.
    Men prøv dig lidt frem. Der er meget forskel på folks oplevelse af lugt vs bundmateriale

• michaela  T
    michaela T Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   4. dec 2014 De har et meget åben Bur med tremmer på alle sider.
    Det strø jeg har Er sån noget kompakt papir artig kan fåes i mange farver. En Vill prøve hamp strøelse og måske træpiller eller savsmuld. Så må jeg se om det fx kan hjælpe. Håber jeg lidt på. Da det ikk er rart a Det lugter i hele stuen. Tak for svar ??

profilbillede
  • Bettina O
    Bettina O Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #3   5. dec 2014 Prøv evt med kattegrus. Det tager den grimme lugt. Du kan jo stadig lægge savsmuld ovenpå kattegruset.

• #4   5. dec 2014 Er kattegrus godt ved arter der har det med at grave og evt smage på båndlagt?

• Kristina J
    Kristina J Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Svar: 6
    #5   1. mar 2015 jeg bruger osse det der ligner vat/papir men gør rent ved dem ca 1 gang om ugen og rent sand i deres sandbade hveranden-3 dag da de ellers bruger det som toilet tror ikke det har noget og gøre med der er han i mellem jeg har en af hver i samme bur og kan ikke lugte de er her og lige nu er der endda 8 i buret da de har fået 6 unger

Kommentér på:
mine 4 Deguer lugter

Annonce