det at sige farvel det at sige farvel
hej.. jeg har en kanin som bare er umulig at have med at gøre. problemet er om vi bare skal vælge af få hende aflivet eller beholde hende, selvom hun er træls kan jeg bare ikke sige farvel til hende s jeg ved ikke hvad jeg skal gøre...
hvad syntes i?
Jeg har prøvet at give det noget tid, men det hjælper ikke for hun bider stadig
maj 2014
Følger: 42 Følgere: 94 Gnavere: 3 Emner: 84 Svar: 1.322
nov 2014
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 4 Emner: 14 Svar: 97
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Men jeg er også blevet hårdere med tiden, efter jeg fik kaniner. Jeg forsøger selvfølgelig at prøve flere muligheder for at finde ud af hvad problemet kan være og om det kan afhjælpes - men kan det ikke det, så bliver kaninen aflivet, kort og godt.
Ofte stresser det dem jo så at man f.eks. kommer og skal give foder m.v. og det er dælme upraktisk ikke at kunne fodre og ordne negle og bur m.v. - altså basale ting.
Det handler ikke om - for mig - at dyret skal være perfekt, men om at det ikke skal stresse over at være til. Jeg plejede at være blødere og mere ideologisk, men realiteten er bare en anden og så vil jeg hellere sørge for en pæn og hurtig aflivning. Kort og godt. Kaninen har ingen glæde af at sidde i et bur og kukkelure og stresse dagligt over fodringstid m.v. og man mister glæden ved den, når den bider og er aggressiv.
maj 2012
Følger: 14 Følgere: 13 Gnavere: 4 Emner: 95 Svar: 348
mar 2013
Følger: 8 Følgere: 8 Gnavere: 2 Emner: 7 Svar: 78
apr 2010
Følger: 260 Følgere: 253 Gnavere: 7 Emner: 45 Svar: 470
det at sige farvel