{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Christina C
Christina C
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Tis?? {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg vil høre, om I kan hjælpe mig!? Vi har givet vores datter en kanin og et fint bur. Problemet er, at kaninen tisser i det ene hjørne, og træet tager skade. Vi rengør buret to gange om ugen, lægger en ordentlig bunke spåner i og dernæst halm. Hvad kan vi gøre anderledes?

Mange hilsner
Christina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tis??
  • Christina C
    Christina C Tilmeldt:
    nov 2014

#1   8. nov 2014 P.S. Der medfølger en bund til buret som er nem at rengøre, men hans urin kommer igennem.

profilbillede
  • #2   8. nov 2014 Giv den en toiletbakke af plast i det hjørne

• #3   8. nov 2014 Male træet i noget ugiftigt træbeskyttelse. Eller sætte noget plastik på (ikke poser)

Det er ikke sikkert den gider et toilet, det gad min ikke..

• Christina C
    Christina C Tilmeldt:
    nov 2014

#4   8. nov 2014 1000 tak for svar. Det skal være en rimelig stor toiletbakke, da den virkelig får en del "gennem systemet":) Men det er da værd at prøve. Hvis jeg så også maler med en ugiftig træbeskyttelse, kan det da kun blive bedre:)

• #5   9. nov 2014 Man kan godt få store bakker i div dyrehandlere smiley I kan også sætte noget tagpap på i den størrelse i ønsker smiley men hvis i har en bakke, så kan i fjerne til hver dag uden at skulle ordne hele buret.

• Christina C
    Christina C Tilmeldt:
    nov 2014

#6   9. nov 2014 Super! Tager i Pet World senere og ser, om de har en stor bakke. Ellers er det ugiftig træbeskyttelse og tagpap:) Tak for al jeres hjælp.

• #7   9. nov 2014 Det var da så lidt (^_^)

• #8   9. nov 2014 Prøv at se på vores hjemmeside www.kaninhop.dk under "buret". Der er vist, hvordan vi saver store klodsekasser ned til toiletbakker.
    Dog har vi fundet ud af, at det er bedre at lave kanten lidt højere og kun evt. åbning på det midterste stykke foran. Det er en stor fordel, at bagvæggene er høje, så de ikke kan tisse bagud.

• #9   10. nov 2014 Kaniner plejer altid at tisse et bestemt sted, nu har jeg plastic bur men bruger osse toiletter, men ville anbefale et hjørnetoilet, dem kan du købe i stortset alle dyre butikker smiley

• #10   13. nov 2014 Kaniner er rigtig renlige - kan blive ligeså renlige som katte. Det er en rigtig god ting når den er indenfor på besøg. Kan se at jeres skal bo udenfor - rigtig mange har deres kaniner boende inde i huset - ligesom en kat. Så har det et par kattebakker med halm/spåner i, og når kaninen har lært at bruge den, sker der ingen uheld og det er jo dejlig nemt at skifte. Min lærte det i løbet af en uges tid. De flytter jo alligevel lige så stille ind i huset ;D og det lidt mere hyggeligt at have dem inde om vinteren :))

Ved ikke om i har mulighed for at have kaninen indedørs, men det er i hvert fald det mest optimale, efter min mening smiley

De tåler helst ikke salat, meget lidt agurk, elsker vindruer som godbidder, og skal have fri adgang til hø døgnet rundt smiley (Det var bare lige et sidespring :P)

Det var bare lige et par råd jeg havde ønsket jeg havde fået da jeg som 10årig fik men første kanin.

Med en kattebakke i buret kan man skifte den hver dag, buret holder sig rent og så er det hele bare meget nemmere smiley

Kommentér på:
Tis??

Annonce