1.493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Farvehjælp til kaninunger Farvehjælp til kaninunger

Hej GG smiley
Min dejlige dværgvædder har fået hendes første (og mit første) kuld i lørdags. 9 unger blev det til, men 3 var desværre dødfødte..
Jeg tænkte om der var nogen kloge kanineksperter, som måske kunne få en fornemmelse af, hvad farve ungerne bliver? smiley
Moren er vildtgul kappetegnet (kender overhovedet ikke hendes baggrund) og faren er S/H japanertegnet, og det er hans forældre, bedsteforældre osv. også smiley
Ved godt det ikke er verdens bedste billede, men emnet er også mere for hyggens skyld smiley
God dag!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farvehjælp til kaninunger
  • #2   24. sep 2014 Den her er jeg lidt spændt på smiley

profilbillede
  • #3   24. sep 2014 Vent til de er lidt ældre.. også med at tage dem ud af reden smiley Unger i den alder har bedst af at ligge i deres rede. Mine tjekkes en gang om dagen, uden at blive løftet op.. og ellers har de ro indtil de selv bevæger sig uden for reden smiley

• #4   24. sep 2014 Enig - lad dem blive i deres rede - men man kan forvente (hvis udgangsmaterialet avler rent) , at der bliver mere eller mindre japanertegnede og -farvede (sort/gul), samt at halvdelen er kappetegnede.
    Men TÅLMODIGHED.

• #5   24. sep 2014 Okay, tak for jeres råd smiley
    I går fandt jeg ud af, at der var en der var meget mindre end de andre. Tænkte at jeg lige ville tjekke dem alle i dag, for at være sikker på alt er som det skal være. Har heller ikke tænkt mig at tage dem yderligere op, før de selv hopper ud af reden, men som sagt skulle jeg lige være sikker på, at de små pus havde det godt smiley det er mit første kuld, så er ikke så erfaren smiley

• #6   24. sep 2014 Men under alle omstændigheder, ligner den "du er spændt på" s/g japaner kappe smiley

Kommentér på:
Farvehjælp til kaninunger

Annonce