1.354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Gode spejder lege/ ude lege Gode spejder lege/ ude lege

Hej jeg skal lave et løb til min spejder gruppe. Vi er 5 piger der skal afholde det men da jeg er gruppe leder for min gruppe er det mig der skal lave det meste. Men er løbet lidt tør for ide'er så vis i har en god ude leg eks. Banke banke bøf eller ninja eller sådan noget. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode spejder lege/ ude lege
  • #1   23. aug 2014 Hvad med sådan noget med at finde nogle ting (forskellige blade, grene eller hvad ved jeg)
    Lav noget i rafter.

• #2   23. aug 2014 Ninja, er altid et hit hos os, så den kan klart anbefales smiley
    Kender du legen "Skat, hvis du virkelig elsker mig, så smil"? (Ellers kan jeg forklare den smiley )
    Batteri er også noget vi har stor succes med og som altid er et hit!

- Hilsen FDF'eren smiley

• #3   23. aug 2014 Pløk er også en super god og rigtig enkel leg, som både kan leges med pløk, kniv, gaffel eller hvad man nu lige har til rådighed (jeg vil dog anbefale en pløk)

• #4   23. aug 2014 Jeg syndes ik pløk er en så god leg da der også er mikroer med

• #5   23. aug 2014 Ps er junjor

• #6   23. aug 2014 Man skal passe lidt på, med Pløk XD.
    :p.
    Jeg ander næsten ikke hvad i laver af lege os sådan noget, men hvad med at lege ,
    Fx noget hvor man lige som gemmer sig, i 2-3 hold. og man har en rafel være . Som man så skyder med.

Sorry er FDF''er smiley Jeg har os være pige spejder, men kender ikke så meget til lege. Kun Pløk XD . Som er lidt farlig smiley

• #7   23. aug 2014 Jeg er blå spejder smiley

• #8   23. aug 2014 Sjovt. Jeg er Lyseblå. de andre for min kræs, har en ny jacke , som de menere er blå. (Men de er nu Grå) smiley
    FDF= Forende drenge forbund HA HA .
    i am not a boy . I'am a Girl smiley
    FPF

• #9   23. aug 2014 det er da Frivilligt Drenge/pige Forbund som FDF står for xD
    I starten var det kun Frivilligt Drenge Forbund, men pigerne ville være med, så der også blev lavet et Frivilligt Pige Forbund, Altså FDF/FPF. Men man lagde dem sammen og lavede en afstemning, som sagde at det nu hed FDF, men dog var Frivilligt Drenge/pige forbund smiley

Btw så er voldtægtsleg (lyder lidt ... mærkligt) også en super godt leg!

• #10   23. aug 2014 Jep.

FDF /FPF .
    De er blivet slået sammen . Men man kalder det (Det gøre mine leder ) FDF .

Okay er lidt forvirret hvad det betyder smiley men det burde jeg have læret pga jeg har gået til det i 4 år smiley

• #11   23. aug 2014 Jeg har gået til spejder i 6 snart 7 år smiley ps har endelig gået i i 10 år men det tæller ik når man er så lille xD

• #12   23. aug 2014 Når vi er så godt i gang XD . Kan Narko /Stoffer os være en god leg XD.
    Jeg lege det for lidt tid siden.
    med hvor .
    der er 3-? Politi Betjendte .
    Hvor det gælder, om at få så meget narko /stoffer med, til sin Basse (Uden at blive set (For set af en Betjendt , betyder at i skal stå stille, og lade ham/hende Tjekke jer.
    Regler er følgene.
    Drenge Betjndte må self ikke tag på andre Fx Piger ? . Det fortår i nok godt.
    Piger må ikke gøre det på drengene .
    _______

Jeg bliv taget ca 17 gange af en betjendt (Esther). Hvor hun til sidst ga op, da jeg har en metode.
    Bare smid jers jacke når de kommer smiley

• #13   23. aug 2014 Jeg var pige spejder i 2-? år smiley

• #14   23. aug 2014 Hvad bruger i som smule stof?

• #15   23. aug 2014 I kan os selv finde på stoffer alt smiley

Mel (pakket , i det der gennemsigtig noget).

Mel- 3 Ponit pr pose.
    Herion - 4 ponit. Kan i bruge en gren.
    Osv.

1 ting pr mand, pr gang.

Jeg fik engang det tørste chok. (Dem der gir det ud) Det var på Klostermølle.
    Så går mit hold op Vi er 3 , i Papier forbrikken 20 meter oppe.
    Så er jeg ved at tage noget. (Ham der bør være der, kan vi ikke se.
    Så for jeg det største chok ever.
    Han sidder på en stolpe og siger, husk kun 1 stk pr mand smiley

• #16   23. aug 2014 Vi leger også smugler en gang imellem, det er super sjovt, men dog skal børnene man leger med helst være 4-5 klasse og opefter, da de ellers kan have svært ved at forstå det, og legen kan blive for voldsom.
    Vi har ikke nogen regler for hvor meget man må smugle af gangen, men det er jo dumt at tage for mange ting hvis man bliver opdaget af polititet og de tager tingene...

Det passer meget godt hvis der som minimum er 2-3 politi, men gerne flere hvis der er flere end 10-15 smuglere - prøv jer frem og se hvad der virker bedst.
    Hos os er der så en eller flere sælgere og købere. Sælgerene sælger forskellige ting (priserne kan jo variere alt efter hvor godt sælgeren bryder sig om en...) og købererne betaler så lidt mere end sælgererne vil have for tingene - men igen kan man jo både være gode og dårlige venner med sælgererne.

Det gælder så om at tjene flest mulige penge - den med flest penge til sidst har vundet!

Politiet kan fange smuglererne - her er det vigtigt at folk forstår det ikke er en brydekamp! Hvis politiet får lagt en hånd på en person, så er man fanget! Politiet skal selvfølgelig også spille med på legen - de ved jo ikke at man er smugler, men kan kun gætte sig til det.
    Politiet må så undersøge smugleren. Stoffer må kun gemmes i det yderste lag tøj, og ikke steder som i BH, underbukser, bæltekant og lignende hvor man ikke skal røre hinanden. Det er tilladt for politiet at bede dig tage jakke, sko, sokker og lignende, af, men selvfølgelig ikke bluse/bukser og den slags.
    Hvis politiet finder eks 10.000 kroner eller andet urealistisk beløb som ingen normal perosn ville gå rundt med, så må de gerne spørge ind til det, og hvis de ikke får en god forklaring, så har de tilladelse til at tage en del af penge for 'en sikkerhedsskyld'. Stoffer og lignende kan politiet selvfølgelig også snuppe med det samme.

Folk starter så med eks 600 kroner til at købe de første småting for, og stille og roligt får man udviddet sin formue og kan købe større og større ting. Jo mere en ting koster (disse ting giver self. også mere overskud!) jo større og sværere at gemme.

Vi plejer gerne at bruge ting som:
    Foldet sølvpapir, skal være robust foldet så den ikke er for nem at skjule - ca 200 kroner, sælges måske for 3-400 kroner
    Små fryseposer med en spiseske havregryn - ca 400 kroner, sælges måske for 600
    Større fryseposer med en god håndfuld mel i - omkring 700 kroner, sælges måske for 1000
    Større fryseposer med måske 2-3 håndfulde mel (en hel del) - 1000 kroner, sælges måske for 1500

• #17   23. aug 2014 Ellers kan man lave det med ting.
    Måske starte med hårelastikekr og ende op i vilde ting. Min veninde har prøvet at smugle en trailer, som der selvfølgelig kunne være en masse ting i - plus et pindsvin de fandt på vejen smiley

Og så er legen selvfølgelig sjovest om aftenen hvor det er begyndt at blive mørkt smiley

• #18   23. aug 2014 Irish -

Ja. Når det er lyst er det ikke lige så sjovt.

Vi gjord, det et mega uhyggelig sted.

Hvordan kan man smugle en trailer + Pindsvin smiley HA HA

• #19   23. aug 2014 Aner ikke hvordan det lykkedes for dem, men de havde vist en seng med i traileren xD

• #20   24. aug 2014 HA HA HA XD. Tror aldrig jeg kunne klar det XD

Kommentér på:
Gode spejder lege/ ude lege

Annonce