{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

R.I.P Min skat {{forumTopicSubject}}

Desværre døede min lille baby idag smiley
min bror holder fødselsdag og jeg stod med lille Puff i mine hænder, da han pludselig begyndte at gispe og blive slap, også til sidst var han væk , det hele skete på under et minut, og var bare så rystet og ked af det. så begyndte at græde og sige de skulle ringe efter dyrelæge, men de andre trøstede mig og sagde han var død , har bare grædt de sidste par timer, savner ham allerede så meget smiley
undskyld men var bare nødt til at komme ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P Min skat
  • #1   4. jul 2010 Årh det er jeg ked af at høre. Det er aldrig sjovt at miste nogle af sine dyr. Det er rigtig hårdt at vide at man aldrig ser dem mere.

Jeg mistede selv mit elskede marsvin i fredags, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. Hver eneste gang jeg tænker på hende, begynder jeg at græde.. Det er simpelthen så hårdt. Hun skulle have unger om 2 uger ca, og jeg havde glædet mig rigtig meget til det. Så svært at tænke på at jeg aldrig ser min lille pige igen smiley

R.I.P. smukke, lille Puff..

• #2   4. jul 2010 Årh er jeg ked af at høre, min hun er måske gravid med ham, det håber jeg, så man måske kunne få en puff 2
    Men det er bare rigtigt hårdt, og især fordi han var så speciel, han var nærmest en lille hund, og det ene øjeblik kravler han rundt på mine skuldre også tager jeg ham ned og skal til at sidde ham i bur også får han det sådan og dør i mine hænder smiley
    det er så hårdt når det sker pludseligt.

• #3   4. jul 2010 Hvor må det være hårdt at han bare lige pludselig forsvandt.. :'/ Håber for dig at der kommer nogle små unger som kan tage lille Puff's plads smiley
    Jeg var ikke hjemme da Debbie forlod os, og fik slet ikke sagt farvel. Nu er hun bare væk.. Det er helt ufatteligt..

• #4   4. jul 2010 det føltes også totalt urealistisk, kigger hele tiden i buret efter ham, kan stadig ikke forstå det, men hende der har avlet ham har tilbud en ny da han kun var fra december, men det er bare ikke det samme, smiley

• #5   4. jul 2010 Nej det er det ikke.. Der er ikke nogen der sådan lige kan erstatte dem.. Det tager tid at komme over.. smiley Især når man mister dem så pludseligt..

Kommentér på:
R.I.P Min skat

Annonce