381 visninger
|
Oprettet:
R.I.P Min skat {{forumTopicSubject}}
Desværre døede min lille baby idag
min bror holder fødselsdag og jeg stod med lille Puff i mine hænder, da han pludselig begyndte at gispe og blive slap, også til sidst var han væk , det hele skete på under et minut, og var bare så rystet og ked af det. så begyndte at græde og sige de skulle ringe efter dyrelæge, men de andre trøstede mig og sagde han var død , har bare grædt de sidste par timer, savner ham allerede så meget
undskyld men var bare nødt til at komme ud med det
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 29 Gnavere: 25 Emner: 4 Svar: 28
Jeg mistede selv mit elskede marsvin i fredags, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. Hver eneste gang jeg tænker på hende, begynder jeg at græde.. Det er simpelthen så hårdt. Hun skulle have unger om 2 uger ca, og jeg havde glædet mig rigtig meget til det. Så svært at tænke på at jeg aldrig ser min lille pige igen
R.I.P. smukke, lille Puff..
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 62 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
Men det er bare rigtigt hårdt, og især fordi han var så speciel, han var nærmest en lille hund, og det ene øjeblik kravler han rundt på mine skuldre også tager jeg ham ned og skal til at sidde ham i bur også får han det sådan og dør i mine hænder
det er så hårdt når det sker pludseligt.
apr 2010
Jeg var ikke hjemme da Debbie forlod os, og fik slet ikke sagt farvel. Nu er hun bare væk.. Det er helt ufatteligt..
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 62 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
apr 2010
R.I.P Min skat