GG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier. GG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.
Vi har gennem længere tid modtaget gode input vedr. velkomst/afvisning af nye gallerier, og derfor har vi foretaget nogle enkelte ændringer.
Det nye er:
- Du kan maximalt afvise med 1 point (hvorimod du stadig kan byde velkommen med 10 point, hvis du har vundet nok udfordringer).
- Alle afvisninger skal begrundes, og bliver synlige i kommentarerne under galleriet.
- Alle velkomster bliver synlige i kommentarerne under galleriet. Skriver du ikke selv en kommentar, vil der blot stå "Velkommen".
Disse ændringer er lavet for at indstemningsprocessen bliver mere åben, og man kan følge med i, hvem der byder velkommen.
Samtidig har man, som bruger, også chancen for at få ændret på evt. fejl og mangler ved galleriet - inden galleriet bliver afvist.
Er du i tvivl om, hvilke regler, der gælder for indstemning af gallerier kan du finde dem her: http://www.gnavergalleri.dk/brugerbetingelser - under punktet "Oprettelse af gallerier" - eller i FAQ'en under "Oprettelse af profiler" http://www.gnavergalleri.dk/faq
Mvh. Rikke/GG
feb 2013
Følger: 58 Følgere: 66 Gnavere: 6 Svar: 642
maj 2014
Følger: 42 Følgere: 94 Gnavere: 3 Emner: 84 Svar: 1.322
jun 2011
Følger: 9 Følgere: 8 Gnavere: 6 Svar: 124
Fordi så lavt er GG ved at synke.
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Men det forklare jo så også hvorfor der er en del skrammel imellem i gallerierne.
I bryster jer af at være et GALLERI - hvad med at leve op til det navn, så det bliver lettere at få sorteret (ja undskyld) lortet fra, frem for at gøre det mere besværligt.
Nu gør i jo reelt sådan, at hvis en person får 9 udstemmer, og der så kommer 1 veninde forbi (som Miss Jennie også nævner), med 1 stemme der er 10 point værd, så bliver galleriet oprettet.
Huhej for ting der ikke giver mening, og at rette ind efter laveste fællesnævner.
Misforstå mig ikke, jeg synes det er fantastisk at I hører efter folk og faktisk laver ændringer, det er måske bare et lidt spøjst sted at starte, når der nu er så meget andet der kunne trænge til en genovervejelse.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 8 Emner: 8 Svar: 225
Af grunde som, det er træls at komme til at trykke forkert, og så efterfølgende ikke kunne ændre det OG det da mindst ligeså træls for dem der opretter galleriet, og retter sig efter det folk afviser på, at dem der afviser så ikke kan ændre til velkommen, når der er lavet ændringer.
Følger: 1 Følgere: 29233 Emner: 30 Svar: 64
Mvh. Rikke/GG
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
For der står i det oprindelige oplæg, at man kan byde velkommen med alt fra 1 til 10 point.
Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor udfordringer skal afgøre hvorvidt man er mere eller mindre berettiget til at stemme folk ind.
Det smadre lidt hele fællesskabs følelsen, jeg går ud fra man ønsker at opnå, med denne type sider.
GG-info: Nyt - Velkomst/afvisning af gallerier.