Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamsterhjul???
  • #1   16. aug 2014 Så vidt jeg er orienteret er det ikke livsnødvendigt for hamsteret at have et hjul - men de fleste nyder at have et hjul at løbe rundt i. smiley

• #2   16. aug 2014 En hamster er et aktivt dyr, og kan løbe op til 9 km på en aften/nat, og det er derfor vigtig de har et hjul, da et bur ikke er stort nok til den kan få løbet nok.

• #3   16. aug 2014 Okay. Har i erfaring med flying saucer?

• #4   16. aug 2014 Jeg elsker dem, de larmer ikke, og mine hamstere har brugt dem flittigt. Er det en dværghamster eller guldhamster du har?

• #5   16. aug 2014 Jeg har ikke nogen endnu. Men vil rigtig gerne have et dværghamster

• #6   16. aug 2014 Så skal du købe en mellem flying sourcer smiley

• #7   16. aug 2014 Mine elsker flying saucer, de er super gode, og de styrker deres ryg da de løber meget mere lige smiley

Ja, de skal havde et hjul, det vil jeg stærkt anbefalede Da de jo er et meget aktivt dyr, så vil sige de skal havde et hjul smiley De nyder det i stor grad, at de kan bruge deres energi på at løbe i hjulet smiley Også kan du jo hver dag tage den ud i en løbe gård
    Også kan jeg så der udfra anbefalede du køber en flying saucer, syndes selv de er super gode smiley

profilbillede
  • #8   16. aug 2014 Jeg havde også en flying saucer til min. Det er både sundere, det larmer ikke og jeg oplevede mit hamster løb mere i det end det andet jeg havde :)))

• #9   17. aug 2014 Jeg kan anbefalde en flying saucer..

Min tidligere roborowski havde en, hun skulle lige lære den i starten hvor hun "stampede" en del, men derefter kunne hun uden at "stampe"

Jeg ville ikke undvære hjul hos hamstere, de har det med at bruge det som "mellemvej" når de skal noget..

Kommentér på:
Hamsterhjul???

Annonce