826 visninger
|
Oprettet:
Drikker ikke vand {{forumTopicSubject}}
Vi har lige i går fået vores lille Dværgvædder der er 9 uger gammel. Vi havde en drikkeflaske til den, hvilket den ikke drak af, vi forsøgte med en skål, den vil den heller ikke drikke af. Nu har vi i dag købt en anden flaske, men vi har endnu ikke det den drikke. Skal vi være bekymrede? Eller skal den nok drikke når den har behov? Den spiser helt fint, og ser ud til at være faldet godt til og have det godt. Den suser rundt i buret og roder rundt i det hele. Den har snust lidt til flasken nogle gange, men ikke drukket efter hvad vi har set, og vi kan heller ikke se at vandet er "sunket".
Nogle fif eller råd??
okt 2013
Følger: 3 Følgere: 6 Gnavere: 3 Emner: 13 Svar: 207
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 17 Gnavere: 4 Emner: 39 Svar: 269
Ellers kan i give den noget agurk, den indeholder massere af væske.
I starten drak min heller ikke, prøv at vent et par dage og se
maj 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
Er ekstra spørgsmål, vi har sådan er dobbeltbur til ham, hvor der på 1.sal i den ene ende er et lille "rum" så den kan sidde i læ og i ro osv. Men den vil ikk være derinde. Som det så ud så har den opholdt sig i bunden af buret hele natten til i dag. Skal den nok gå derop hvis den føler for det? Tænker det da ikk må være rart at sove nede på tremmebunden som er i bunden (selvom den har lidt hø og halm der, er det jo ikk det samme som at ligge sig ind i "reden")
apr 2010
Følger: 121 Følgere: 120 Gnavere: 1 Svar: 252
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Lad den lige flade lidt til.. Jeg ser stortset aldrig min kanin drikke, men eftersom skålen er tømt efter er par dage må den jo drikke når jeg ikke ser det
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Drikker ikke vand