Kanin med betændelse i underlivet. {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg tror desværre min hun kanin har betændelse i underlivet.
Jeg skulle undersøge hende, fordi jeg synes hun har haft en lidt mærkelig lugt fra underlivet i noget tid. Jeg blev utroligt forskrækket da jeg ser en gul våd glat betændelse på størrelse med en stor ært, lige ved underlivet. Hun ser også en smule rød ud, dog synes jeg ikke området ser hævet ud.
Hun ser glad og frisk ud, hopper rundt og ørerne er helt fremme. Men kaniner er jo nogle små seje nogle der jo oftes ikke viser der er noget galt før til sidst.
Har i oplevet at have en hun kanin med betændelse i underlivet? Blev jeres kanin rask igen?
Lige nu er jeg helt ude af den, og jeg er bange for hvis dyrlægen ikke kan gøre noget ved det...
Jeg har desværre intet billede, da jeg ikke kan få hjælp til at tage et.
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Ring og hør dem ad.
nov 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 5 Svar: 45
det ville i hvert fald berolige mig meget hvis der er nogen der har oplevet det samme, hvor kaninen blev rask igen!
jan 2014
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 24 Svar: 320
Min Bonita er blevet helt fin efter denne her "historie"! Ved ikke om det ligner dit tilfælde nu da du ikke kan tage billeder!
nov 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 5 Svar: 45
Tusinde tak for jeres svar! Jeg tror ikke min pige er lige så ilde tilredt som de eksempler i er kommet med, men jeg tager en tur til dyrlægen i morgen alligevel. Jeg tør ikke tage nogle chancer, da hun er en lidt ældre dame og ikke er blevet behandlet særligt godt af sin tidligere ejer.
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Kanin med betændelse i underlivet.