6.564 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kanin ryster Kanin ryster

Hej.

Jeg skal lige høre noget. Vi har en indekanin her i vores lejlighed, og hun får mere eller mindre til at være ude når vi er hjemme, hvilket kan være mange timer i løbet af en dag, da vi er studerende. Det betyder altså, at hun ikke bare er en kanin der sidder inde i sit bur, og ikke får løbet rundt, det gør hun såmænd.

Men, her det sidste stykke tid er vi begyndt at tage hende ned i en fælleshave uden snor. Den er godt indhegnet med hække, og hun er lidt en forsigtig kanin, så hun burde ikke rende nogen steder. Før i tiden var det altid med sele, men det var lidt begrænset hvad hun fik lavet når hun var i den. Men ja, nu, uden sele.

Hun elsker at være udenfor og på græs, og løber og springer rundt som vi ved ikke hvad i noget der ligner 30-60 min.
Problemet er, at når vi tager hende med op i lejligheden igen, så lægger hun sig som det første ind i sit bur, eller smider sig på et tæppe, og så ligger hun bare og ryster mens hendes hjerte galopererer meget hurtigt ift. hvad det plejer. Så den rysten kommer nok også derfra.

Jeg ved ikke om det er noget man skal være bekymret over, eller om det bare er fordi hun er helt udmattet.
For det virker ikke sådan nede i haven. Hun kan springe og hoppe lige indtil man tager hende med op. Så det virker ikke som sådan som om hun er træt dernede, men når hun kommer op, bum.

Så ja, er det bare sådan det er, eller...?

På forhånd tak.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin ryster
  • #1   9. jun 2014 Hvornår på dagen tager i hende ud? Det kan være hun har det varmt

• #2   9. jun 2014 Ja, det svinger mellem eftermiddag til tidlig aften, så det er ikke utænkeligt der er sol i hvert fald. Dog er der meget skygge dernede, men det er måske ikke noget de lige kender til før det er ved at blive for hårdt ? smiley

• #3   9. jun 2014 Jeg tror du skal prøve det sen aften eller tidelig morgen hvor det ikke er så varmt..

Min er også indekanin, han får det hurtigt for varmt når vi er udenfor, så det er vi max 15 min hvis det ikke er sen aften eller tidlig morgen hvor det er køligere udenfor

• #6   9. jun 2014 Jamen, det lyder jo til det nok er ganske normalt.

Jeg siger tak for svarene smiley

Kommentér på:
Kanin ryster

Annonce