{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 unge vokser ikke som de andre
  • #2   16. maj 2014 Er du sikker på den ikke er død? Hvis den ikke er så ved jeg det ik fordi jeg har aldrig prøvet det

• #3   16. maj 2014 Hvordan vokser den ikke som de andre?

• Mia V
    Mia V Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   16. maj 2014 Åh det er svært at sige, da de kun er 4 dage gamle. Har ikke vejet den. Nej den er ikke død. Den er bare mindre og stadig lyserød i huden hvor de andre er begyndt at få lidt dun.

• Mia V
    Mia V Tilmeldt:
    maj 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   16. maj 2014 Må jeg tage dem op og veje dem. Kan jeg evt give den erstatning ?

• #6   16. maj 2014 Du må godt tage den op bare vær forsigtig.

• #8   17. maj 2014 I et kuld vil der ofte være en stærk én (fed og hurtigere udviklet) og den svagere.. Synes du skal lade være med at pille og lade naturen gå sin gang - når der "kun" er fire unger, er der jo en stor chance for at den nok skal følge med de andre smiley

• #9   17. maj 2014 Min søsters kanin fik 7 små dejlige unger en dødfødt fem sorte og en hvid. Begge forældre er hvide. Faren helt hvid med blå øjne og moren hvid og sort prikket.
    Når men den lille hvide unge blev skubbet ud af reden, og derfor gav moren den ikke mælk. Min kanin kom ind til den fra et andet bur. ( vi havde en masse små bure i en stor løbegård. De var selvfølgelig lukket under fødning alle sammen.) Hun tog den lille hvide og skubbede den hen til moderen. Den var så lille og svag, men den overlevede og voksede sig stor og fin. Den lærte enda at lystre sit eget navn. Den hed Medina, og når vi kaldte på dem hoppede den hen imod og op ad benene. Når jeg lå ned, lagde den sig på min mave når jeg kaldte.

Naturen vil sin egen gang. Om den dør eller ej er der desværre ikke så meget at gøre.

• #10   17. maj 2014 Det er meget normal at der er en lille i kuldet. Den skal nok klare sig nu hvor der ikke er mere end tre andre unger som også skal have mælk. Det skal du ikke bekymre dig om smiley

Kommentér på:
1 unge vokser ikke som de andre

Annonce