1.119 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvilket bur? :) *Kanin Hvilket bur? :) *Kanin

Hej! smiley
Imorgen får jeg en lille ny hjem, med lille, mener jeg løvehoved - hæhæ, han er ikke stor.
Ehm, han er sådan set "erstatning" for ham jeg mistede i vinters - Ham jeg mistede til katten.
Planen er derfor at han enten skal i et af mine helt store bure hvor der kun er låger ud til, hvilket vil sige der ikke kan åbnes ovenfra - og ergo vil han ikke have nogle muligheder for at komme ud.
Ellers så skal han i min hollænders gamle bur som er sådan et her : http://dyrenesnetsalg.dk/images/hu_22009.jpg .. dog lidt større. ^^ Fordi at der vejer lågen/taget noget mere - men istedet for en slå ved soverummet, er der sådan et træhjerte. Og er sgu lidt bange for at det ikke holder, hvis nu man skubber til hjertet eller noget smiley
Ehm ja.. hvilket bur vil i synes er bedst?
Det andet bur han kan komme i er det her : (link fjernet)
Den øverste. der er selvfølgelig kommet en bagvæg på, sådan så det ud inden der flyttede kaniner ind. smiley
Hvilket bur vil i synes er bedst at flytte sådan en lille fyr ind i? ved ikke om det store bur bliver for stort.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket bur? :) *Kanin
  • #2   2. maj 2014 altså det store? smiley

• #5   2. maj 2014 Stald frost - Der er heller ikke noget galt med hjertet tvært imod. Min hollænder bla har været rigtig glad for buret.
    Jeg er bare blevet ekstremt paranoid omkring om man kan åbne det ved et uheld eller noget.. smiley

• #6   2. maj 2014 Det sidste vil jeg mene

• #7   3. maj 2014 En af mine venner har været rigtig uheldig med sådan en hjertelås. Naboens hund var løbet ud fra deres have og sprunget over hegnet ind til hendes have hvor kaninerne stod. Den fik så skubbet låsen op (det er jo ikke så svært) og kaninen havde gemt sig der inde fordi den selvfølgelig var blevet bange.
    Hunden fik fat i nakken på den inden den kunne komme væk og slæbte den ud. Min veninde så det og skyndte sig ud for at redde det stakkels lille dyr, men da hun kom der ud, havde hunden slået den ihjel - så hver for guds skyld forsigitg hvis du vælger det øverste!

• #9   3. maj 2014 Jeg har haft det øverste, jeg syntes dog bare det bliver for småt i længden. Tager du din kanin ud flere timer om dagen i løbegården osv. er det lille måske nok, ellers hvis du ikke har den ofte ude i løbegård, vil jeg nok vælge det store. smiley

• #10   3. maj 2014 Iris - Det er ligepræcis dét, jeg er bange for.. Vi har dog ingen hund, men vi har altså katte - og en af dem, er skylden til at jeg mistede Zack.
    Tror jeg vil vælge det store, til en start og se hvordan han tager det. smiley

• Frigg A
    Frigg A Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 11
    #11   4. maj 2014 jeg ville sige det store (altså det nederste link) smiley jeg syntes ikke at de der hjerte låse er særlig gode smiley men vil bare lige vise dig mit bur, det syntes jeg personligt fungere perfekt smiley
    http://www.anthons.dk/shop/kaninbur-m-loebegaard-9238p.html (mit er dog lidt længere men kunne ikke helt finde det)

Kommentér på:
Hvilket bur? :) *Kanin

Annonce