Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forkølet kanin..???
  • #1   9. apr 2014 Et smut til dyrlægen ville være mit bedste råd smiley

• #2   9. apr 2014 I værste tilfælde kan det være tænderne den er gal med... Har du tjekket dem? smiley

• #3   9. apr 2014 hun spiser fint har lige fortænder og de ikk for lange og syntes ikk jeg kan mærke en tandbyld. kan man ikk give noget camille the eller urter for hun har ikk snot ved næsen og det er ikk verd dag jeg hører hende nysse en 2 gange i ugen måske mindre men er stadig lidt bekymret. men ringer os til dyrelægen imorgen smiley

• #4   9. apr 2014 Godt smiley hmm.. Har aldrig haft en syg kanin så ved det faktisk ikke, men tror du skal lade vær for en sikkerhedsskyld smiley

• #5   10. apr 2014 Efter hvad jeg har hørt, er kamille te ikke særlig godt :i men ville vente og se an, og hvis det kun er så lidt som du beskriver det, tror jeg ikke der er grund til at tage til dyrelægen smiley

• #6   10. apr 2014 Jeg vil altid tage det alvorligt, hvis min har våde forpoter/nyser.. Jo før man konsulterer en dyrlæge, jo større chance er der for at den bliver rask.

Min (nu afdøde kanin) havde jeg afsted 4-5 gange inden han blev rask. Det er bestemt ikke for sjov når kaniner bliver forkølet..

• #7   10. apr 2014 Jeg ville få en tid ved dyrlægen med det samme...
    Min nøs også og var lidt våd om næsen, så jeg tod afsted til dyrlægen og fik baytril med hjem til ham. Han var i behandling med baytril i 5 dage :

• #9   12. apr 2014 hej alle GG.. Hun har været til dyrelæge i dag og fik noget pencelin som hun skal have i fem dageog så burde hun komme sig.. Men vil lige sige tak til dem der har svaret smiley

• #10   13. apr 2014 Kaniner kan IKKE tåle penicillin? det ødelægger deres tarmsystem?

• #11   13. apr 2014 Det var noget hun fik ved en dyrelæge hun sagde ikke hvad det var så jeg gik bare ud fra at det var penicillin. Men de negative kommentar gider jeg ikke se på da jeg er så glad for at det ikke var så slemt som jeg troede det var.

• #12   13. apr 2014 Dorte J. Det kan jo være at Pia mener at det er baytril hun har fået med hjem -

• #13   13. apr 2014 Pia min kommentar var ikke negativ, men en information.

Line nu skrev hun jo penicillin, og det kunne jo være hun ikke havde lyst til at smadre sin kanins indre med forkert medicin.

• #14   13. apr 2014 dorte tror nok dyrlægen ved nok hvad hun laver og jeg troede bare det var penecelin derfor skrev jeg det ..

• #15   14. apr 2014 Pia E hvis ikke man tager efter uddannelse så man får speciale i kanin og gnaver, så har du kun sammenlagt 5 timer om dem, så det er ikke sikkert hun ved hvad hun laver, for vores dyrlæge var nødtil at arbejde sammen med mig og høre om min kanin kunne tåle det, og hvad man skulle gøre, for han havde ikke taget en efter uddannelse.

Kommentér på:
forkølet kanin..???

Annonce