nobels nye navn 'uheldige nobel' nobels nye navn 'uheldige nobel'
ja altå min skønne marsvine han hedder jo i virkeligheden Hyggedyrs nobel, men nu burde han vidst skifte navn til uheldige Nobel efter en meget uheldig episode han havde i morges, det er tilladt at komme til at fniise lidt, for det eneste der blev skadet var nobels stolthed.
Men hertil morgen lå nobel som han plejer som kongen på taget af hans eget hus, uhh man er bare den bedste når man ligger der og har udsyn ud over hee stuen og samtidig kan ligge og slappe af og slange sig lige så lang man er.
Nobel besluttede sig for at dette var tidspunktet han skulle strække og gabe sig, men hvad nu, hans lidt større popo, røg om bag huset, ned imellem huset og burkanten, så han ente med at side på r*ven og med ryggen op ad burets hjørne, der kæmpede han en brag kamp for at komme fri, men det var bare umuligt, så jeg måtte træde til og rede ham, jeg flytter huset, men nobel får overbalance, og kommer med hovedet først lige ned i hans vandskål. Hurtigt kommer han op og skynder sig ind i hans hus.
Jeg måtte lige tage ham op og undersøge ham, heldigvis var der ikke sket noget med ham, ud over at stoltheden var blevet såret lidt. Og han nok bruger resten af dagen inde i huset.
Jeg kunne ihvertfad ikke lade var med at grine lidt af min noget forpjusket og gennemblødte Nobel
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 13 Gnavere: 3 Emner: 11 Svar: 216
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
nobels nye navn 'uheldige nobel'