Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stamper *kanin*
  • #2   27. mar 2014 Ved ikke hvad tidligere ejer, har gjort men hun kan ikke håndteres hun ville have endt som slange foder lørdag hvis der ikke var en der tog hende:/
    Så kan godt være hun er urolig hun har os kun været her ca siden kl 20 så det hele er jo nyt, men undre mig bare da ingen af mine andre kaniner, har gjort det lige da de kom:)

• #4   27. mar 2014 Hun er en smule bange, og løber væk når buret bliver jeg åbner buret, så hun vil ikke rigtig snakke endnu men håber det kommer med tiden

• #5   27. mar 2014 Min kanin stamper også hele tiden og det er en af de grunde til jeg kalder ham Stampe! men det kan godt være at hun stamper fordi hun bare prøver at give et tegn for at der er fare på færger, hun er jo trosalt normalt et vilddyr og skal give tegn til flokken når der er fare. men min kanin gør det kun når han ikke for mad når han er sulten smiley smiley

• #6   27. mar 2014 ja, hun mangler hverken mad eller vand, hun fik en stor stak hø, mad og vand, så hun kunne ikke være sulten. men kan godt være fare det er jo nyt smiley

• #7   28. mar 2014 Prøv at lade hende være i et par dage og kun give hende vand og mad smiley Nogle kaniner skal bare ha lidt tid. Til sidst kommer hun nok hen til dig når hun har fundet ud af at der ikke er fare på færre smiley

• #8   28. mar 2014 var ude og give hende mad her for 10-20 minutter siden hun satte lige for poterne frem og snuste til min hånd og trak poterne tilbage gav hende mad og nussede hende lige hurtigt hende på hovedet, og for 2 minutter siden kiggede jeg lige til hende også lå hun og sov så der er kommet ro på hende:)

• #9   28. mar 2014 Okay smiley Når hun kommer hen til dig i buret så tag eventuelt en gulerod og hånd fodrer hende smiley Så hun forbiner dig med noget godt smiley

• #10   29. mar 2014 Min niner Toffifee stamper også med synet af en kaninsele og jeg ved at det fordi hun er utryg for at have den på, men hvis du lige har fået den hjem skal det nok komme med tiden:)

Kommentér på:
stamper *kanin*

Annonce