{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

kaninhop konkurrencer {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen smiley
Jeg ville bare høre om der er nogle af jer der ved hvad der skal til for man kan stille op til kaninhop konkurrencer på dyreskuer smiley skal man være medlem af noget specielt eller kommer man bare med sin kanin.. ville gerne hoppe med min kanin på bregentved og Roskilde dyrskue smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kaninhop konkurrencer
  • #2   12. mar 2014 Man skal være medlem af Danmarks Kaninavlerforening (Sådan hedder foreningen)for at kunne deltage.
    På Hopudvalget.dk kan du læse, hvor der er træning. Så kunne du jo vænne din kanin til at være ude inden Dyrskuet i Roskilde. Der er også mange andre konkurrencer rundt om - ofte hver eller hver anden weekend.
    Hvor bor du helt nøjagtigt? Der er træning på Lolland-Falster nu.

• #3   13. mar 2014 Jeg bor på sydsjælland smiley Men kan godt blive kørt derned, skal man være meldt ind i det for at komme til træning?

• #4   13. mar 2014 Lolland-Falster har træning fredage i lige uger i Nykøbing F. og Sydsjælland-Møn har træning søndag i ulige uger fra 30. marts i Lundby, så det er vist de 2 nærmeste steder. Jeg er sikker på, at du er velkommen til at kigge forbi, selvom du ikke er medlem.
    Hvis du kigger på www.hopudvalget.dk under "Kalender og træning" og så vælger "Træning" eller "Kort", så kan du se flere detaljer omkring hoptræning de enkelte steder smiley

Kommentér på:
kaninhop konkurrencer

Annonce