{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Hø til kaniner.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst på en masse hjemmesider om kaniner og læst en masse bøger om kaniner, inden jeg anskaffet mig nogle..
Jeg har nu 4 og har haft dem i snart et år.. På alle de hjemmesider jeg har læst på, står der er kaniner skal have ubegrænset adgang til hø.. Så de har altid fået en ORDENTLIG bunke hø (bor på en gård fyldt med heste, så der har vi hele loftet fyldt med hø -og halmballer), og så når der ikke er så meget tilbage får de bare en ny bunke.. Men synes jeg ser flere og flere billeder her inde, hvor folk har det i en lille "hø-bold" eller hvad i kalder det...
Skal de virkelig ikke have mere end hvad der kan være i en lille høbold? Fordi så bliver mine kaniner godt nok overfodret rigtig rigtig rigtig meget med hø.... smiley
De er sunde og raske og har aldrig været syge, de er godt nok i god stand, men bestemt ikke overvægtige..

Undret mig bare over om det virkelig er rigtig at de kun må få så lidt hø som der kan være i en lille høbold... smiley Når der står alle steder at de skal have ubegrænset adgang til hø....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hø til kaniner..
Kommentér på:
Hø til kaniner..

Annonce