877 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Degu"
Degu
Spørgsmål Hade 2 degure en far og en søn. Faren lå pluslig død. Kan sønnen godt leve alene. Eller skal jeg aflive den.? Eller kan man godt bare købe en ny eller 2 og sætte sammen med den ?
Spørgsmål Hade 2 degure en far og en søn. Faren lå pluslig død. Kan sønnen godt leve alene. Eller skal jeg aflive den.? Eller kan man godt bare købe en ny eller 2 og sætte sammen med den ?
Skrevet af: Simon F - 3. mar 2017
Degu
hej alle Har taget en degu familie til mig som ejer ikke ville have og som gik i alt for lille bur Nu er sagen så at vi er faldt for både hunner og hanner så jeg vil høre kan far og en søn gå sam...
hej alle Har taget en degu familie til mig som ejer ikke ville have og som gik i alt for lille bur Nu er sagen så at vi er faldt for både hunner og hanner så jeg vil høre kan far og en søn gå sam...
Skrevet af: Linda J - 9. okt 2014
degu
hej jeg har lige købt mig to deguer som er rigtige søde men den ene prøver altid på at komme ud selv den ikke kan hvad kan jeg gøre for at den ikke gør det
hej jeg har lige købt mig to deguer som er rigtige søde men den ene prøver altid på at komme ud selv den ikke kan hvad kan jeg gøre for at den ikke gør det
Skrevet af: Charlotte N - 30. jul 2014
Spar penge på din forsikring
jan 2014
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 5
feb 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 17 Gnavere: 4 Emner: 39 Svar: 269
(Det var kun hvis du ikke vidste det :D)
Dsv jeg kan ikke finde noget på nettet om den er et nattedyr
mar 2012
Følger: 6 Følgere: 60 Gnavere: 31 Emner: 6 Svar: 353
men nogle gange sover de også om natten
det er forskelligt
det kommer også an på hvor meget jeg aktivere dem
hvis jeg leger med dem uden for buret lige inden jeg ligger mig til at sove plejer de også at ligge sig til at sove
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 24 Gnavere: 17 Emner: 11 Svar: 229
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Kender ikke deres, men ørkenrotternes soverytme hedder 7 timer vågen, 7 timer sove. Og det betyder jo at de nogle gange sover om natten andre gange er de vågen.
feb 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 23
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 24 Gnavere: 17 Emner: 11 Svar: 229
jul 2013
Gnavere: 1 Svar: 5
Degu