1.223 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

HJÆLP Min Unge HJÆLP Min Unge

Hej jeg har lige hentet en ny unge hjem og den gamle ejer siger at hun har givet en for meget grønt så den har fået forstoppelse tror jeg smiley
Hun har været ved dyrlægen med den og den ikke en sprøjte men efter en dag er den blevet meget større og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre :
PLISSSS KOM MED NOGLE SVAR HURTIGST MULIGT

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP Min Unge
  • #1   17. feb 2014 Hvad er det for et dyr? Og hvad er det på billedet? Maven/ryggen??

• #2   17. feb 2014 Hvad mente dyrlægen det var? Og hvor længe siden har den været der?

• #3   17. feb 2014 Set er der hvor man tjekker kønnet smiley
    Kanin smiley
    Han mente at den havde fået for meget grønt så en ik en sprøjte og nu er det blevet lidt værrer smiley

• #5   17. feb 2014 Line siden du har slettet oplæget på FB så vil jeg gerne hører hvad du er kommet frem til?

• #6   17. feb 2014 Jeg ville ringe til en akut dyrlæge eller ringe til den dyrlæge kaninen har været hos smiley

Håber snart dit lille pus får det bedre smiley

• #7   17. feb 2014 Ligner meget det min kanin har - Og det er en kræftknude så den dør inden længe smiley Men tror ikke dit er det smiley Men ring Heller til dyrlægen smiley

profilbillede
  • #9   17. feb 2014 Det er nemlig det smiley - Dyrlægen sagde det ikke gener ham eller at de gør ondt smiley Men på et tidspunkt vil den vokse sig så stor at den vil begynde at gener ham smiley

• #11   17. feb 2014 så længe dyret ikke er i smerte er det hendes valg og hun bryder ikke dyreværns loven så længe dyret ikke er i smerte eller lider unødigt overlast,

• #13   17. feb 2014 unnerup hvis det er hendes elskede kæledyr så kan det værer rart og vide at man ikke behøver sige farvel lige nu,
    Og hvorfor aflive når dyret har det godt?
    Jeg har selv en ilder gående som ikke kan gøres mere for medicinsk og hun har det godt og er ellers rask, men hende vil jeg sq da ikke aflive bare fordi hun er dødsdømt, så længe hun er uden smerter, og trives ellers så syntes jeg IKKE der er nogen grund til at aflive sit elskede dyr

• #14   17. feb 2014 Tja jeg har en hund gående som fik et halvt år at leve i af dyrlægen da vi fik stillet diagnosen. Det er 2 år siden lige om lidt og man kan ikke mærke på hende hun er syg. Og personligt er jeg sgu glad for de 2 ekstra år så jeg er glad for jeg ikke bare aflivede.

• #15   17. feb 2014 Hvis man skulle aflive alle dyr, der havde en dødsdom hængende over hovedet, men som ellers var sunde og raske, så kunne man jo lige så godt slå alt ihjel.
    Vi skal alle sammen dø på et tidspunkt, også vores dyr. Alderdom kan også give dyr smerte i form af gigt mv. Det virker lidt fjollet at aflive et dyr, fordi det kan/vil få ondt på et senere tidspunkt.

• #16   17. feb 2014 Lad os nu holde os til emnet :)!

-Jeg ville personeligt ringe efter en dyrelæge, og høre hvad det evt. kunne være. Sig at du har været hos dyrelægen en gang, hvor de sagde at det ingenting rigtigt var, og at du ikke skulle bekymre dig. Men at det nu er blevet værre, og du ved ikke helt hvad du skal gøre :)!
    Det ville jeg gøre smiley

• #17   18. feb 2014 Jeg vil da også have dårlig samvittighed over at aflive et dyr, som ren faktisk har det godt.. Plus så har jeg haft den kanin i 8-9, og du aner ikke hvor stort forhold mig og den kanin har.

Kommentér på:
HJÆLP Min Unge

Annonce