1.716 visninger
|
Oprettet:
Anbefal dyrlæge - Gerne Vestsjælland {{forumTopicSubject}}
Jeg er i gang med at finde en dyrlæge der kan neutralisere mine skønne to kaniner. Jeg har en dreng og en pige.
Jeg vil gerne have anbefalet en god dyrlæge til dette (helst på vestsjælland) og du må samtidig gerne oplyse prisen.
Jeg har indtil videre fået anbefalet Husum dyreklinik af to personer, de skulle være super gode og tager kun 595kr for en kastration og 995kr for en sterilisering.
Jeg er villig til at køre til København selvom jeg bor i Korsør da jeg gerne vil have den bedste dyrlæge til det og prisen skal selvfølgelig ikke afgøre hvilken dyrlæge det bliver men jeg vil ikke betale overpris.
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
Begge er rigtig dygtige dyrlæger - desværre har jeg "kun" kontakt med den ene, nemlig Henriette. Hende kontakter jeg når jeg er i tvivl om mine kaniner, før jeg kontakter mig egen dyrlæge (medmindre jeg ved at de ved hvad det er).
Jeg bor selv i jylland, så har desværre ikke mødt dem - men de har stor viden og erfaring med kaniner.
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 15 Gnavere: 7 Emner: 36 Svar: 403
http://stenlille-dyreklinik.dk/index.htm
Jeg har ikke selv haft mine kaniner med derop (fordi det ikke har været nødvendigt endnu)
Men ved i værtfald at han er super god både til hunde og katte!
Rigtig venlig og jeg syntes også at han giver en god pris
Her står der lidt om ham
http://stenlille-dyreklinik.dk/hj.htm
jul 2013
Følger: 1 Gnavere: 2 Emner: 4 Svar: 17
Simse, jeg har kontaktet Hårlev dyreklinik for at få pris
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 6 Emner: 32 Svar: 169
Brøndby dyreklinik (cirka 15 km fra Københavns centrum) er super gode!! Jeg har gået der hele mit liv med alle de dyr jeg har/har haft. De er virkelig dygtige og meget kompetente Karen Hørmann har ordnet tænder på min gamle kanin, og har kastreret min nuværende. Jeg er på ingen måde utryg, når jeg har efterladt nogen dyr dernede. De har helt styr på opvågningen, og veterinærsygeplejerskerne er super sødde og dygtige
Ved ikke hvad en sterilisering koster, men en kastration koster 867 kr
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 15 Gnavere: 7 Emner: 36 Svar: 403
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 2 Emner: 12 Svar: 111
De havde også mine to små kaniner inde for at blive fikset.
Mener jeg gav 2500 kr for begge (han og hun) - De er utrolig rare der, og ingen spørgsmål er for dumme
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Derudover så er der Danny Meldgaard fra Centrum Dyreklinik i Rødovre. Jeg har ikke brugt ham, men har skrevet med ham i forbindelse med min SRP om kaniners fordøjelsessystem, og han virker super dygtig! Har kun hørt godt om ham
Og så ved jeg også at Snertinge Dyreklinik har - eller i hvert fald har haft - en dyrlæge med speciale i smådyr. Kan ikke huske hendes navn, men hun var der, da jeg var i praktik der i 2010, og hun er også super flink og dygtig
jan 2020
Følger: 12 Svar: 1
Anbefal dyrlæge - Gerne Vestsjælland