693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Forvirring/Spørgsmål - Pindsvin Forvirring/Spørgsmål - Pindsvin

Har ansaffet mig "Reptil-Zoo Digital Thermo-Hygrometer" og fatter simpelt ikke dens system, gør I ? smiley

Noget andet er..
Kan man bruge almindelige gnaver kalk- salt- og mineralsten til pindsvin?

Hø skulle kunne give pelsmider, risiker man også det, hvis det er købt i dyreforretninger? (Fx. MultiFit Hampfibre)..

Kan pindsvin godt tåle/fordøje korn / poppede korn ?
Det eneste "pindsvine foder" jeg ha fundet er fra Vitakraft og der var nemlig poppede korn i. (Hvad bruger I ?)

Kan I hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forvirring/Spørgsmål - Pindsvin
  • #1   14. feb 2014 Pindsvin er insektædere, og så spiser de også frugter og bær.
    De fleste fodre dem på et godt killingefoder uden korn, og så tilføjer de selv grænt til kosten.
    Man kan også supplere op med insekter (god aktivering) eller overveje avle selv og fodre med insekter frem for killingefoder.

Hvorfor vil du give et pindsvin hø?
    Hvis de skal have noget, må det vel være halm. Halm er til at putte i, hø er til at spise smiley

Dit pindsvin skulle gerne dækkes ind mht. vitaminer gennem kosten. Ellers er det noget med at købe noget pulver man kommer i/over maden, eller omryster insekterne i.

• #3   19. feb 2014 Jeg bruger royal canin foder med lav fedtprocent og højt protein indhold. Skal man give ekstra vitaminer eller kalk, skal det være i pulverform. smiley

Kommentér på:
Forvirring/Spørgsmål - Pindsvin

Annonce