{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.873 visninger | Oprettet:

"popcorning"?*marsvin* {{forumTopicSubject}}

har set mange videoer med marsvin der popcorner, og har også hørt at de gør det når de er glade, men jeg har aldrig oplevet mine gør det, er der noget jeg gør forkert?

Det er ikke fordi de mangler plads. De er 2 grise på 170*45. de har 2 huse, hængekøje, hø at putte i samt hø i høhækken, de har 1 papkasse og et rør at kravle igennem, og selvfølgelig madskål med versele laga(til mit cavia korell kommer, har bestilt det smiley )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "popcorning"?*marsvin*
  • #1   10. feb 2014 mine "popcorner" når de kommer i løbegård eller på græs smiley
    jeg har aldrig oplevet at de gjorde det mere end en gang i deres bur...
    hvis du gerne vil se det, så sæt dem i en løbegård med massere af plads og ting de kan udforske smiley så kan det være de gør det.
    jeg tror det er meget forskelligt hvor meget de gør det, mit marsvin Oline går helt amok hver gang hun kommer i løbegård. mit marsvin Muffe gør det nogle gange, men kun hvis Olie gør det(de bliver tit "smittet" af hindanden)
    og mit marsvin Mille gjorde det kun sjældent smiley

• #2   10. feb 2014 hmm har ikke mulighed for at sætte dem i løbegård da jeg har en stor schæfer hvalp som er vældig interresseret smiley men jeg har en løbegård udenforhvor vufferen ikke kan komme ind, så der må de komme i når der er sået græs smiley Og tak for svar smiley

• #3   11. feb 2014 jeg har flere der gør det når de har fået skiftet bur og kommer tilbage i buret med rent halm i 20 cm højde, så popper de rundt og graver tunneler:)

• #4   11. feb 2014 arh okay smiley jeg kan prøve at give dem en masse halm og se om det hjælper smiley de plejer i hvertfald at være glade for det halm de får for dr er lidt hø indimellem halmen smiley

Kommentér på:
"popcorning"?*marsvin*

Annonce