1.111 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

(Kanin) bider i tremmerne (Kanin) bider i tremmerne

Kris bider i tremmerne på hans bur når han er ude at løbe i lejeligheden..

Er der nogen logisk forklaring på det? Når han er ude kommer alle hans ting også ud af buret, der er kun strøelse derinde (og han har et toilet der også kommer ud)

Det er ikke fordi han vil ind igen, for hvis man sætter ham derind bliver han rastløs og bider i præsis den samme tremme bare inde fra

smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Kanin) bider i tremmerne
  • #1   8. feb 2014 Hvorfor lader du ikke bare buret stå åbent så han selv kan hoppe ind og ud? smiley Lad også alle hans ting, og vigtigst af alt hans toilet, blive hvor det plejer smiley

• #2   8. feb 2014 Det har jeg også gjort i dag, og han hopper så ind i buret bider i tremmerne, hopper ud, hopper omkring, hopper ind og bider i tremmer smiley

• #3   8. feb 2014 Det virker meget underligt.. Hvordan aktiverer du ham? Har han andet at bide i? smiley

• #4   8. feb 2014 Han har alt muligt at bide i, og har en halv lejelighed at hoppe rundt i.. Hø og piller og en bold (som han ikke gider bruge) samt jeg har en 4 årige datter der også aktivere ham..

• #5   8. feb 2014 Altså det er rart nok han vælger tremmer frem for ledninger, gulvtæpper og døre osv, men det er træls at høre på smiley

• #6   8. feb 2014 Ja det kan jeg sagtens forstå smiley Men jeg har altså ikke lige nogen bud tilbage så.. smiley

• #7   12. feb 2014 Lige for at opdatere, så har jeg gjort så når han får lov til at løbe ude, så åbner jeg den side af buret hvor han bider i tremmerne..

Det har mindsket noget af bideriet smiley

Jeg tager alle hans ting ud i gangen (Hans bur står lige inden for døren i stuen) så han kan løbe i fred derude eller være sammen med os andre hvis han vil smiley

Han nyder at være i sit bur, men kan også godt lide at hoppe lidt rundt..

Dog syntes min datter der er sjovt når Kris "sprader" rundt hvis han bliver forskrækket og prøver at løbe på det glatte gulv smiley

Men hun er kun 4 år og har krudt i bagenden, så hun skal liiige lære at være stille og rolig.. Det går fremad smiley

Kommentér på:
(Kanin) bider i tremmerne

Annonce