Er stolt af min han (sammenføring) Er stolt af min han (sammenføring)
** PLEASE lad ikke dette emne ende i en debat om hvorvidt kaniner bør gå sammen **
Nå jamen jeg er jo ved at sammenføre Elliott (10 mdr kasteret han) og Aya (2½ md hun), de skal gå løs rundt i min lejlighed (45kvm) Elliott gå allerede løs rundt. Jeg har aldrig før sammenført kaniner men har snakket med mange der har og set de første 10 videoer om det på youtube.
Så først har jeg ladet Aya stå i et bur i stuen i 24 timer, og Elliott syntes hun var meget spændende og har møsset hende lidt igennem trammerne, se video her fra deres første møde:
https://www.facebook.com/photo.php?v=630189090361472&set=vb.614387835274931&type=2&theater
Og i dag lod jeg dem så gå sammen på neautralt grund. Elliott min han var så sød ved hende, hun er liidt bange for ham (han er jo også stor i forhold til hende) han hopper hen til hende og når hun så hopper væk så er det som om han tænker: "Nå... Så kigger jeg bare på dig herfra" ingen sure miner og de fik spist lidt persille sammen. Se video her:
https://www.facebook.com/photo.php?v=630442167002831&set=vb.614387835274931&type=2&theater
Og her til aften puttede jeg så Elliott i bur så Aya kunne få lov at undersøge lejligheden lidt, men Elliott HADER at være i bur så jeg endte med at lade ham komme ud (sørgede lige for at afskærme gemmestederne i huset) og han satte sig bare på tæppet og ventede på at hun selv kom hen og snuste sig ham, og når han så gik hen i mod hende så løb Aya, også gik han roligt efter hende og da hun så løb igen så satte han sig bare og vaskede sig.
Nu er Aya self i bur igen og de skal ikke gå alene sammen før om et par uger så jeg har helt styr på det, men jeg er bestemt meget positiv over denne sammenføring, det skal nok gå godt. Elliott virker som en rigtig hyggeonkel især nu hvor Aya syntes han er liiidt stor og farlig :).
Ville bare lige dele oplevelsen.
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 203
nov 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Gnavere: 3 Emner: 11 Svar: 204
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 15 Gnavere: 7 Emner: 36 Svar: 403
jun 2013
Følger: 44 Følgere: 44 Gnavere: 2 Emner: 44 Svar: 78
Er også sikker på jeg bliver meget glad for det, og det tror jeg også både Elliott og Aya gør!
Er stolt af min han (sammenføring)