{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.821 visninger | Oprettet:

Gnavere og astma? {{forumTopicSubject}}

Har tidligere haft noget som kaniner, hamster og rotter. Men da min sidste rotte døde af alderdom sagde mine forældre at jeg ikke måtte få en ny gnaver, da de troede at det påvirkede min astma for meget.
Har længe kunne tænke mig at få en gnaver igen.
Så tænkte på om der er nogen der kender til en slags gnaver som på ingen måde skader astma? dvs. en gnaver som ikke har en kraftig lugt og som bruger en bund i sit bur som ikke er noget a lá savsmuld. -Og som man også kan få fat i. Gider ikke at rende danmark rundt efter noget at putte i bunden.
Det skal også helst være en gnaver som ikke fylder det helt store, da jeg skal have mulighed for at stille buret på en hylde (har to katte, så at stille buret på gulvet svarer lidt til at stille en skål slik foran et barn og sige til dem at de ikke må tage et stykke smiley )
kan godt klare hvis gnaveren spiser noget levende, bare det ikke kripler for meget. dvs. noget som melorme e.l. er ok. tørfoder osv er dog klart min første prioritet.
er også åben overfor forslag omkring krybdyr, bare det ikke er et dyr der er for dyrt at have, er trods alt studerende og penge hænger jo ikke på træerne!

nogen forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gnavere og astma?
Kommentér på:
Gnavere og astma?

Annonce