353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gode billede tricks. Gode billede tricks.

Kamera? TJEK!
Omgivelser? TJEK!
Kaniner? TJEK!

MEN, hvordan dæææælen for i taget gode billeder af jeres kaniner, for mine gider da godt nok ikke side stille mere end et mili sekund af gangen xD. Har i nogen gode tricks, eller er det bare at tage en milliard billeder og håbe på et godt? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode billede tricks.
  • #1   27. jan 2014 Det er praktisk talt bare at tage en masse billeder, eller også skal du sidde og vente på det helt rigtige tidspunkt til at tage :p. Ned og ligge på maven så man er på højde med kaninen, og så klik løs smiley

• #2   27. jan 2014 Min fotolærer sagde at man ALDRIG kan tage nok billeder. Jeg tager nok omkring 300 billeder pr. kanin hver gang jeg laver mig en lille photosession, og det er LANGT fra dem alle der kan bruges. Hos nogen kaniner kan du eventuelt bruge legetøj med klokker i til at fange deres opmærksomhed smiley Mine to piger er meget energiske og sidder heller ikke stille særligt længe og de er bestemt ikke bange for at sige fra når de ikke gider mere smiley

profilbillede
  • #3   27. jan 2014 For mit vedkommene handler det om bare at skyde løs. Man får ikke det perfekte billede første gang, og det kan oftest ikke planlægges. Det handler om at være tålmodig og også lidt om at være heldig. Jeg ender ofte med at ligge på jorden eller på gulvet, alt efter om det er indendørs eller udendørs. Mange af mine forældres naboer har kigget mærkeligt, hvis de er gået eller cyklet forbi haven, og jeg lå, så lang jeg var, midt på græsplænen med det store zoomobjektiv på kameraet mens jeg kaldte på kaninen med en rigtig "nusse pusse stemme" smiley

Kommentér på:
Gode billede tricks.

Annonce