{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Ea skal steriliseres i dag {{forumTopicSubject}}

Ea har været indekanin i godt to måneder, og er desværre endnu ikke blevet renlig, hverken i buret eller når hun er ude, hvilket bl.a. medfører at hun tisser på gulvet og på mit skød, og derfor ikke kommer så meget ud.

Det har hele tiden været min opfattelse at det var hormonelt, men jeg valgte alligevel at det skulle tjekkes ved dyrlægen i tilfælde af, at det var en urinvejsinfektion, nyresten eller andet, vi havde en tid kl. 8.45 i morges ved Abild Dyreklinik i Brabrand. I forbindelse med undersøgelsen i morges kunne dyrlægen ikke finde noget usædvanligt andet end at hun synes, at hendes tænder er lidt spidse, dog ikke for spidse. Hun ville dog gerne beholde hende for at tage en urinprøve, og spurgte samtidig, om vi ikke skulle ordne steriliseringen i dag, hvis prøven vel og mærket ikke viser noget usædvanligt. Så nu sidder jeg hjemme i sofaen og ser åndsvagt tv og har svært ved at koncentrere mig, jeg skal ringe mellem 14 og 15 for at høre til hende, og jeg er død nervøs selvom jeg ved at hun er i trygge hænder smiley

Er der nogen der har fået steriliseret en kanin før, og hvordan gik det efterfølgende? Ændrede den adfærd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ea skal steriliseres i dag
Kommentér på:
Ea skal steriliseres i dag

Annonce