Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang tid ska kaniner gå ude
  • #1   18. jan 2014 Min kanin er ude 24 timer og de to andre ude i en time eller mere smiley

• #2   18. jan 2014 Jeg vil mene at det kommer an på kaninen, har et par stykker der kun er aktiv i en halv times tid, og enkelt der ikke laver andet at ligge ned når de er ude af buret, dem kan jeg ærligt ikke se en god grund til at de skal være længere ude når de alligevel laver det som de gør i buret, men jeg har også et par stykker der nemt kan få 3-4 timer til at gå med at fise rundt, så det skal de selvfølgelig også have mulighed for det.

Men det kommer også an på hvor stort et bur de har, jo større det er, jo mindre tid vil jeg mene det er nødvendigt at have dem ude.

Vi har kun mulighed for at have dem ude indendørs i de forskellige rum vi nu har, så derfor kommer de kun ud når de bruger tiden fornuftigt ude af buret. Vi har dem ude hver dag.

• #3   18. jan 2014 Mine to står udenfor, de kan være i deres indhegning hele dagen, men er lukket inde om natten smiley

• #4   18. jan 2014 Hej. 3-4 timersynes jeg, lyder fint. Velkommen til Gnavergalleri, Siv V smiley
    Mine kaniner er som Amanda J`s vant til at gå rundt ude i haven i dagstimerne og kommer ind i hvert sit træbur om natten. Min "stuekanin" er indenfor, og bliver lukket ud i en indhegning for sig selv nogle dage og kommer indenfor igen efter en 4 timer, når solen skinner.
    Fordi vi kan holde dem i et bur, tror jeg ikke at kaniner ikke trives bedre ved at have plads og kontakt til os ligesom hunde har. Så, jeg synes meget klart, at de skal have mulighed for at løbe rundt flere timer hver dag.
    Mht. om de kun skal være ude om natten, hvis de er udenfor. Tja. Det synes jeg er bedst lige på denne årstid. Kommer de ud lige inde fra varmen, vil de ikke have godt af at være ude i nattetimerne, hvor det er koldest og måske sner

• #5   18. jan 2014 Ok mange tak smiley

Kommentér på:
Hvor lang tid ska kaniner gå ude

Annonce