358 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Hvor lang tid ska kaniner gå ude Hvor lang tid ska kaniner gå ude
Hej kom til og tænke på hvor lang tid skal kaniner være ude om dagen er 3-4 timer nok hvor de selv kan vælge og være inde eller ude de for masser af motion skal de ku være ude om natten hvis de står uden for
0 synes godt om
sep 2013
Følger: 37 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 10 Emner: 23 Svar: 586
Men det kommer også an på hvor stort et bur de har, jo større det er, jo mindre tid vil jeg mene det er nødvendigt at have dem ude.
Vi har kun mulighed for at have dem ude indendørs i de forskellige rum vi nu har, så derfor kommer de kun ud når de bruger tiden fornuftigt ude af buret. Vi har dem ude hver dag.
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 19 Gnavere: 9 Emner: 41 Svar: 281
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 297
Mine kaniner er som Amanda J`s vant til at gå rundt ude i haven i dagstimerne og kommer ind i hvert sit træbur om natten. Min "stuekanin" er indenfor, og bliver lukket ud i en indhegning for sig selv nogle dage og kommer indenfor igen efter en 4 timer, når solen skinner.
Fordi vi kan holde dem i et bur, tror jeg ikke at kaniner ikke trives bedre ved at have plads og kontakt til os ligesom hunde har. Så, jeg synes meget klart, at de skal have mulighed for at løbe rundt flere timer hver dag.
Mht. om de kun skal være ude om natten, hvis de er udenfor. Tja. Det synes jeg er bedst lige på denne årstid. Kommer de ud lige inde fra varmen, vil de ikke have godt af at være ude i nattetimerne, hvor det er koldest og måske sner
jan 2014
Følger: 16 Følgere: 3 Gnavere: 2 Emner: 18 Svar: 103
Hvor lang tid ska kaniner gå ude