{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks til kanin
  • #1   17. jan 2014 Jeg er begyndt at klikketræne med min ene kanin, og han har lært at røre min hånd med næsen, dreje rundt og stå på bagben. Den næste ting jeg vil lære ham er at hoppe ind i sit bur på kommando smiley
    Han går automatisk ind i sin transportkasse når jeg sætter den foran ham (det er han også trænet til, men ikke med klikker) så der havde jeg tænkt mig at sætte en kommando på (det er nemlig ikke altid han gider selv smiley )
    Jeg har også en plan om flere praktisk tricks, skal bare lige finde på dem. Men i hvert fald skal han lære at hoppe op på det bord der står i skuret hvor han bor, når jeg får sat en platform op så han kan hoppe derop selv. Så behøver jeg ikke bære ham derop, når han skal have sele på. Og så skal han også lære at komme når jeg kalder hans navn smiley

• #2   17. jan 2014 Det med navnet er en fed ide smiley hehe hvor ka man få en klikker

• #4   18. jan 2014 Min ene kanin har kunne en masse, men har desværre ikke vedligeholdt det.
    Kun kunne ligge sig ned når jeg sagde det, så på bagben nær jeg pegede op, twit ved jeg tegnede en cirkel i luften med min finger, hente pind når jeg kastede den og en masse mere smiley

Man kan købe en klikker til 8kr i biltema, i hundefdelingen.

• #5   18. jan 2014 Ok mange tak;)

Kommentér på:
Tricks til kanin

Annonce