{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Kaninerne og græsplænen {{forumTopicSubject}}

Aiko og Raion har en stor løbegård, men Raion især, er superhurtig til at spise græsset og vores græsplæne kan simpelthen ikke følge med her i "vinteren".
Er der noget jeg kan gøre for at pleje den hvis man kan kalde det det? Det er ikke en mulighed at flytte den da Raion er en udbryderdronning. Nu er det endelig så hun ikke kan stikke af og jeg tager ikke chancen for at flytte på den. smiley

Jeg er ikke typen der går op i at min have ser pæn ud, så det er ikke der problemet ligger, men det er da synd de ikke kan nyde græsset når de er ude og lege og jeg er bange for at det snart bare er et stort jordhul. De skal jo ikke vade rundt i mudder når det regner.

Jeg er begyndt at gå ture med Raion som jo spiser mest, rundt i den anden del af haven hvor der er massere af højt græs hun kan spise og så har jeg i dag plukket en ordenlig bunke til dem også og lagt rundt omkring i gården. Er der andet jeg kan gøre for at de lige kan give græsplænen en pause? De er der jo trods alt minimum 3 timer om dagen. De får nye grene fra haven hver dag, men de er naturligvis ikke nær så spændende nu hvor der ikke er blade på.
Kan plænen få for meget gødning? For så burde jeg måske rense deres toilet side af gården. Eller er det godt at lade det blive? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninerne og græsplænen
  • #1   5. jan 2014 Her i denne tid, hvor græsset ikke vokser specielt hurtigt, skal der et meget stort areal til at føde en kanin med grovfoder. Men du har 2 muligheder : Enten større areal til dine kaniner eller velsmagende suppleringsfoder. Ellers må du finde dig i at kaninenrne forlyster sig i din plæne.

• #2   5. jan 2014 De får Oxbow piller om morgenen og en bunke blandet grønt hver aften, så de lever langt fra af græsset smiley

Kommentér på:
Kaninerne og græsplænen

Annonce