{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad hedder denne farve?? Marsvin
  • Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
    #1   2. jan 2014 Her er dreng nr. 2.

Jeg har desværre ikke flere billeder lige nu.. Jeg tager gerne flere billeder i weekenden

profilbillede
  • #2   2. jan 2014 hvid/creme, medmindre der er flere farver på dem vi ikke kan se på fotoet:)

• Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

#3   2. jan 2014 Der er kun de to.. smiley det er også helt fint med de farver.. smiley Er det normalt at deres ene øre er en anden farve end det andet øre??

• #4   2. jan 2014 joe men det er også derfår jeg har lidt forbehold: medmindre der er farver som vi ikke kan s på foto. At øret er mørkere kunne godt tyde på der er fx en agouti farvet plet der eler andet mørkere. Måske du kunne tage et tydeligere billede af øret?
    Skimmel (samler lige svaret her) er et dominant gen ligesom et andetder minder om: dalmatiner. Du kan se begge typer her http://farm3.staticflickr.com/2167/2501179523_c884c095a4_o.jpg
    men hvis din nu har gen for hvid pels på kroppen OG skimmel samtidigt ender den med at blive lysere, nemlig sådan her (link fjernet) det er en af vores grise, jeg har en del erfaring efterhånden med at få unger der er næsten helt hvide ud af parringer mellem roan+hvid pletning parret med dyr med hvid pletning, så ender man med disse næsten helt hvide dyr.

• Sabrina H
    Sabrina H Tilmeldt:
    nov 2013

#5   2. jan 2014 Okay hold da op... Det lyder bare vildt spændende.. Har haft marsvin en gang før.. Men han var 3 farvet.. Jeg vidste slet slet ikke så meget om marsvin som nu.. Fantastisk.. Jeg tager et billed i weekenden af hans øre.. Tak for svaret.. smiley

Kommentér på:
Hvad hedder denne farve?? Marsvin

Annonce