Vores gåture i sele {{forumTopicSubject}}
Hej GG.
Min kanin, Cosmo, er som sådan ikke vant til at gå i sele, men han har prøvet det nogle gange efterhånden. Jeg vil så gerne kunne gå ture med ham, men allerede bare det jeg skal give ham selen på, bliver han som et sæbe i hånden, når vi så er ude at gå, kan jeg ikke sætte mig på hug, for at age ham, så løber han væk fra mig, som om jeg er et rovdyr og ja, jeg gør det roligt. Når jeg så ikke nusser ham, faktisk ikke nærmer mig ham, laver han glædeshop og ser ud til at nyde det ifølge hans udtryk. Faktisk er det blevet sådan nu, at jeg ikke har lyst til at give ham sele på og gå ture med ham, fordi jeg synes det er rigtig træls for både ham og jeg, at det altid sker og ender sådan. Jeg vil helst have en god oplevelse ud af det. Jeg har en løbegård, men han kommer ikke ud i den i dette vejr, fordi jeg er bange for at han bliver syg. Ja, så kunne jeg tage ham ind lidt, men han står ude og varmen inde får hans lille hjerte til at slå fuldstændig voldsomt og han ligner en der er ved at omkomme af varme. Han har en boldt og en toiletrulle at lege med i buret.
Skal jeg droppe selen helt?
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 3 Emner: 25 Svar: 66
Vores gåture i sele