{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Har ikke noget foder! {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har min hollænder, som min mor så skulle købe foder til, men hun har købt det forkerte, altså noget andet end det han har fået hele sit liv... Nu er der jo ingen dyrebutikker der har åbent før i overmorgen så ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre smiley
Han er meget kræsen og plejer ikke at ville spise grønt og kun nogengange gulerødder..
Sker der noget ved at jeg giver ham det andet foder? (Har bare hørt at det ikke er godt at skifte så hurtigt)
Eller noget andet?

Tak hvis i gider at hjælpe mig! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har ikke noget foder!
  • #2   25. dec 2013 Han har hø og det spiser han, han vil også gerne spise lidt, men det er da godt nok ikke særlig meget af det han spiser smiley tror jeg vil prøve med noget forskelligt fremover, for det har altså også undret mig lidt..
    Han plejer at få sådan helt almindelige kaninpiller sådan aflange... Og hun har købt sådan nogen kugler agtige nogen, men altså det kan godt være at det er det samme, men er bare ret meget i tvivl..

• #3   25. dec 2013 Ej det er sikkert det samme.. Er bare ikke sikker

• #5   25. dec 2013 Altså er alt tørfoder det samme, ligemeget hvad for en form, mærke osv? smiley

• #6   25. dec 2013 hvad mærke plejer han og få og hvad har din mor købt?

• #7   25. dec 2013 nej alt tørfoder er ikke ens uanset mærket (men der skal så nok være nogle der sælger det samme under forskellige mærker) og er der en kanin på det din mor har købt ville jeg personligt bruge det indtil jeg kunne få fat i andet. Spiser han ikke grønt kan han vel ikke leve af hø alene...

• #9   25. dec 2013 Jeg har én gang bare skiftet fra den ene til det andet, vi troede nemlig vi havde 5 kilo mere i kælderen, men næh nej, så os ud i butikken, men de solgte ikke mere det foder, så vi købte noget andet. Det gik heldigvis okay.

• #10   25. dec 2013 Okay tak for svarene, jeg tror det min mor købte minder ret meget om det han plejer at få, så må han nøjes med det.. heller det end at han ikke får mad i 2 dage... smiley

• #11   26. dec 2013 Youh0004 håber ikke din kanin får foder fra supermarkedet smiley

• #13   26. dec 2013 Hvis din kanin ikke vil spise hø, kan du prøve at give den mindre foder af piller. Så kan den blive så sulten, at den spiser høet. Hvis der er rigeligt med piller, gider de ikke altid det hø.

• #14   26. dec 2013 Okay det vil jeg prøve, for det har også bekymret mig lidt at han ikke spiser særlig meget hø smiley det er jo ret vigtigt..

Stald Unnerup: tak det har jeg også tænkt mig smiley

• #15   26. dec 2013 muligvis ikke, men det er noget bras. Jeg kan jo heller ikke leve af slik hele mit liv, elelr af mc donalds mad smiley derfor skal kaninen have noget foder der er beregnet til kaniner og ikke alle andre gnavere, de piller du kan købe i brugsen er til gnavere, hvilket en kanin jo ikke er ;')

Kommentér på:
Har ikke noget foder!

Annonce